نقوی‌حسینی:

نیروی انتظامی با اقدامات خشونت‌گرایانه برخورد قاطع می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروی انتظامی با هرگونه اقدامات خشونت‌گرایانه برخورد قاطع خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 21February 2018

نیروی انتظامی با اقدامات خشونت‌گرایانه برخورد قاطع می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگویی در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون با تعدادی از مقامات امنیتی و اطلاعاتی در خصوص حوادث تلخ خیابان پاسداران اظهار داشت: در پی این حوادث بسیار دردناک و تاسف بار در منطقه پاسداران، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صبح امروز جلسه ای فوق العاده تشکیل داد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان انتظامی و امنیتی برگزار شد، کل ماجرا کالبد شکافی و گزارشی از تلاش های نیروی انتظامی طی هفته های گذشته در این ماجرا به نمایندگان این کمیسیون ارائه شد.

نقوی حسینی ادامه داد: بر این اساس نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حل این موضوع از طریق گفتگو و مذاکره به کار گرفت تا ماجرا را طوری مدیریت کند که مشکلی برای دراویش پیش نیاید همچنین مسئله امنیتی نیز رخ ندهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: طبق این گزارشها باید حساب گروه افراطی را که تحت پوشش دراویش چنین ماجرایی را رقم زدند با بقیه دراویش جدا کرد.

وی یادآور شد: این گروه افراطی با گروههای ضدانقلاب و معاند مرتبط بودند و با رفتارهای خصمانه و خشونت آمیز همراه با سلاح هایی چون چماق، قمه و حتی سلاح گرم و بدون توجه به گفتگوها دست به چنین اقداماتی زدند.

نقوی حسینی با اشاره به خساراتی که در این اتفاق به اموال عمومی و مردم وارد شد گفت: برای نیروی انتظامی برخورد با چنین موضوعی کاری نداشت و بنا داشت که موضوعات را از طریق گفتگو ، مذاکره و منطق حل کند و حتی از هیچ نوع سلاحی استفاده نشد.

وی افزود: با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلومانه به شهادت رسیدند لذا پس از بی توجهی این گروه افراطی در کمتر از 20 دقیقه کل ماجرا توسط نیروهای انتظامی جمع و امنیت در منطقه برقرار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در حال حاضر امنیت کامل در منطقه پاسداران برقرار است و نیروی انتظامی نیز با هرگونه عوامل ناامن سازی برخورد قاطع خواهد کرد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی به خانواده های شهدای این ماجرا تسلیت گفت و همچنین به این گروه افراطی نیز اخطار داده شد که با هرگونه اقدامات خشونت‌گرایانه برخورد قاطع می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار