با عنوان «تپش‌های ماندگار»؛

جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان در گرگان برگزار شد+ تصاویر

دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گلستان با عنوان «تپش‌های ماندگار» صبح امروز (چهارشنبه) در حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ - 21February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان «تپش‌های ماندگار»، صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه، با حضور «سرهنگ مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و جمعی از شاعران و هنرمندان استان، در سالن جلسات حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «سرهنگ مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان ضمن تسلیت بمناسبت سانحه سقوط هواپیما در یاسوج اظهار داشت: ناهنجاری هایی که در دوران پهلوی در کشور ما وجود داشت، برآن شد تا امام راحل با پشتوانه آحاد مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و به واسطه ی این موضوع استکبار جهانی با تمامی امکانات با حمایت از صدام و با هدف براندازی انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس، جنگ ما، جنگ سخت بود و دشمن مقابل را می دیدیم و می شناختیم ولی اکنون دشمن از طریق جنگ نرم وارد منازل و خانواده ما شده است و جلوی چشم ما، فرزندانمان را هدف قرار داده است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه ارزشمندی در عرصه های مختلف بود و شاعران و هنرمندان نیز نقش بسزایی در این دانشگاه داشتند و دارند و در صورتی که این هنر و شعر با دین، اخلاق و ادب آمیخته شود، می تواند نقش بسزایی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند و امیدوارم خروجی و دستاوردهای جشنواره شعر دفاع مقدس، بتواند در راستای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مفید و موثر باشد.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این مراسم، از برگزیدگان شعر در این دوره تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار