عصر فردا؛

بیست و سومین یادواره سرداران و ۸۴ شهید منطقه سولقان تهران برگزار می‌شود

بیست و سومین یادواره سرداران و ۸۴ شهید منطقه سولقان تهران عصر فردا در حسینیه بزرگ قمر بنی هاشم (ع) این منطقه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 21February 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بیست و سومین یادواره سرداران و 84 ‌شهید منطقه سولقان تهران با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و سیاسی، نمایندگان مجلس، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس عصر فردا (پنجشنبه، سوم اسفندماه) در حسینیه بزرگ قمر بنی هاشم (ع) سولقان تهران برگزار می‌شود.

بیست و سومین  یادواره سرداران و  84 ‌شهید  منطقه سولقان تهران برگزار می‌شود

هدف از برگزاری این کنگره تجلیل و تکریم از مقام و منزلت شهیدان، ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه‌سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگهداشتن خاطره و نام و یاد آنهاست.

بر اساس این گزارش منطقه سولقان و روستاهای حومه در جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ‌84 شهید، ده‌ها جانباز و آزاده و اعزام صدها رزمنده نقش ارزنده‌ای را در طول سال‌های پایداری ملت ایران ایفا کرده و به جهت این نقش‌آفرینی و ارسال کمک‌های فراوان مردمی به جبهه‌ها، روستای سولقان به عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس معرفی شد.

بر اساس اعلام ستاد کنگره منطقه سولقان، اجرای گروه سرود سربازان اسلام به سرپرستی آقایان فاضلی و موسوی، مداحی آقای مرتضی طاهری، سخنرانی سردار حسین اسداللهی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله، دکلمه خوانی فرزند شهید مدافع حرم شهید فرامرزی، تجلیل از مقام و منزلت شهدای دهستان سولقان و حومه، رزم نوازی گروه موزیک ناجا و برپایی نمایشگاه فرهنگی ودفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در معیت مسئولان و مدعوین با حضور در گلزار شهدای سولقان با یادآوری خاطرات این شهیدان با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید پیمان خواهند کرد.

همچنین در ادامه، مراسم دعای پرفیض کمیل بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا توسط مداح اهل بیت (ع) حاج داوود شفیعی قرائت خواهد شد. این مراسم از شبکه 5 سیما نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار