مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در زنجان

مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» از اول اسفند به مدت یک ماه در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 21February 2018

برگزاری هشتمین دوره جشنواره« اهدای کتاب، اهدای دانایی» در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اظهار داشت: در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و كتابخواني، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، هشتمین دوره جشنواره «اهدای کتاب، اهدای دانایی» از اول اسفند به مدت یک ماه در کتابخانه های عمومی استان زنجان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب، فرهنگ سازی در اهدای کتاب های مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات جهت استفاده کتابخوانان، شهروندان و اعضای کتابخانه های عمومی، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها و ایجاد و امکان دسترسی کتابخوانان و علاقمندان به کتاب و منابع خواندنی از اهداف طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» می باشد.

امیر علی نیک بخش افزود: در این طرح مردم خیّر و فرهنگ دوست استان می توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی سازی منابع کتابخانه ها سهیم باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در خصوص نحوه اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی نیز عنوان کرد: علاقمندان می توانند جهت اهدای کتاب های مازاد و بلا استفاده خود به یکی از کتابخانه های عمومی محل سکونت خود و یا به اداره کل کتابخانه های عمومی و ادارات کتابخانه های شهرستانهای تابعه مراجعه نموده و نسبت به اهدای کتاب های مورد نظر خود اقدام و یا با  شماره های  33471613 و 33462917 داخلی (30 )تماس حاصل فرمایند.

نیک بخش بیان کرد: همچنین شهروندان محترم می توانند نشانی و شماره تماس خود را به سامانه پیامکی 30009900096666 ارسال نمایند تا نسبت به دریافت کتاب ها توسط کتابخانه های عمومی استان اقدام شود.

وی افزود: تاکنون در هفت دوره اجرای اين طرح در استان زنجان توفیقات خوبی در فرهنگ‌سازی اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی حاصل شده و طی آن 200 هزار نسخه از کتاب‌های شهروندان، اقشار مختلف مردم و نیز سازمان‌های دولتی به کتابخانه‌‌های عمومي استان اهدا شده و در اختیار کتابخوانان و اعضای کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار