مسئول یادمان شهدای هویزه خبر داد؛

آمادگی یادمان شهدای هویزه جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور

مسئول یادمان شهدای هویزه با اشاره به آمادگی این یادمان جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور گفت: یادمان شهدای هویزه از مهرماه امسال پذیرای کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی بود.
کد خبر: ۲۸۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ - 21February 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عبدالعلی مرعی» مسئول یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی این یادمان جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور اظهار داشت: یادمان شهدای هویزه از مهرماه امسال پذیرای کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی بود. با آغاز اسفندماه کاروان‌های راهیان نور دانشجویی نیز همه روزه از این یادمان بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به فضاسازی معنوی یادمان شهدای هویزه گفت: روزانه 4 تا 5 هزار نفر زائر وارد یادمان شهدا می‌شوند و از فضای معنوی این یادمان بهره‌مند می‌شوند.

مرعی افزود: در زمینه خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور، خادمان افتخاری از خواهران و برادران در بازه‌های زمانی ده روزه در یادمان مستقر می‌شوند.

مسئول یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه این مکان تنها یادمانی است که مجوز اسکان دارد، گفت: هر شب دو هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور در این یادمان اسکان داده می‌شوند و غذای گرم و امکانات رفاهی در اختیار این کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: اقامه نماز جماعت در یادمان، روایت نحوه شهادت شهدای هویزه توسط راوی مستقر، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به منظور ترویج کتابخوانی و آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا از برنامه‌های فرهنگی این یادمان است.

منبع فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار