راه‌اندازی گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی در اردبیل

نماینده فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور گفت: المان شهدای نیروی دریایی در یکی از میادین سطح شهر اردبیل احداث و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ - 21February 2018

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، ناخدا دوم «فضلی قلی‌نژاد» نماینده فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت در اردبیل، اظهار داشت: گنجینه عرفان شهدای نیرویی دریایی به زودی در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود که برای احداث و نصب این المان و یادمان میدان علی سرباز اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای یادمان ناوشکن جماران در میدان علی سرباز اردبیل در دستور کار قرار گرفته است،‌ افزود: در این زمینه مطالعات و بررسی‌ها با همکاری و تعامل شهرداری اردبیل صورت گرفته است و به زودی یادمان ناوشکن جماران در شهر اردبیل احداث و اجرا خواهد شد.

نماینده فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور گفت: نیاز است تا به منظور برگزاری طرح مناقصه این المان و طرح اجرایی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل همکاری و تعامل داشته باشند.

قلی‌نژاد با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه اجرایی در شهر اردبیل افزود: این یادمان در ابعاد 10 متر طول، سه متر ارتفاع و 1.5 متر عرض احداث می‌شود که برای اجرای این طرح و پروژه 60 میلیون تومان هزینه برآورده و در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی شاید یکی از محوری‌ترین وظایف ما مسئولان و تک تک ملت ایران باشد که با ترویج و بسط این فرهنگ ناب انقلابی نیروهای جوان را به گونه‌ای تربیت کنیم که هیچ یک از دخالتهای دشمنان و استکبار را که در طول تاریخ شاهد بسیاری از این دست درازی‌ها بودیم بی‌جواب نگذارند.

نماینده فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور اظهار کرد: ایثارگری شهدای نیروی دریایی در زمان دفاع مقدس قابل تحسین است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادای دین به مقام شامخ آن‌ها و در واقع وظیفه تک تک ما محسوب می‌شود که ما می‌توانیم با بزرگداشت یاد و خاطره آنان هم دین خود را ادا کرده و هم سبب ترویج فرهنگ ناب و انقلابی ایثار و شهادت شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار