سرهنگ عبدی:

۲۰ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۰ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ - 21February 2018

۲۰ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: سپاه حضرت عباس( ع) استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با آرمان‌های شهدا٬ برنامه‌های متنوعی را در طول سالجاری برگزار کرده است که تمامی این برنامه‌ها در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

وی گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری یادواره شهدا از جمله مهم‌ترین این برنامه می‌باشد که امسال 16 یادواره شهرستانی شهدا در سطح استان برگزار شده و در کنار برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها نیز 34 مورد در مقابل درب منزل شهدا برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: 6 یادواره استانی شهدا نیز امسال برگزار شده و یادواره شهدای بازار را نیز با عنوان آبروی بازار، افتخار اصناف در اردبیل برگزار شد که تمامی این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار ‌و شهادت بوده است.

عبدی تصریح کرد: امسال 11 هزار و 500 نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور به استان آذربایجان غربی اعزام شده‌اند که این برنامه در راستای آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان‌های شهدا بسیار مهم بوده و نوجوانان و جوانان با حضور در این مناطق به ارزش کار شهدا برای دفاع از میهن اسلامی ایران پی می‌برند.

وی بیان کرد: در مجموع بیش از 20 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند که در واقع مهم ترین آفت برای جامعه٬ فراموش شدن یاد و خاطره شهدا است که دشمن برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه انجام داده و برای بی‌ارزش کردن آرمانهای شهدا تلاش می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 1500 نفر از دانشجویان استان نیز امسال به مناطق عملیاتی رفتند و اعزام 1200 نفر دانشجوی دیگر نیز به اعزام مناطق عملیاتی جنوب در دستور کار قرار دارد.

عبدی افزود: برگزاری تمامی این برنامه‌ها و فعالیت‌ها توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که انتظار داریم سایر نهادهای مربوطه نیز همکاری های لازم با سپاه استان را انجام دهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار