سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکا خطری بزرگ برای امنیت جهان است/ شکست داعش پایان کار مجاهدت‌های جبهه مقاومت نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا درصدد است تا گروه‌های تروریستی را در منطقه احیا کند، گفت: این کشور تهدید و خطری بزرگ برای غرب آسیا محسوب می‌شود و اهمیتی به امنیت جهانی نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۸۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 22February 2018

آمریکا خطری بزرگ برای امنیت جهان است/ شکست داعش پایان کار مجاهدت‌های جبهه مقاومت نیست«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه امروز تروریسم مختص به آسیا نیست و حضور گروه‌های تروریستی به اروپا هم گسترش پیدا کرده است، اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش به طور جدی در صدد هستند تا به هر طریق ممکن گروه یا گروه‌های تروریستی خطرناک تر از داعش را در منطقه احیا کنند؛ چراکه با شکست تروریست‌های تکفیری داعش و خروج آن‌ها از عراق و سوریه برنامه‌ و نقشه‌های استکبار جهانی نیمه‌تمام، رها شده است.

این نماینده خانه ملت اتحاد کشورهای اسلامی را مانع بزرگی بر سر راه تجاوزگری‌های دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها دانست و افزود: شکست داعش در عراق و سوریه پایان کار مجاهدت‌های جبهه مقاومت نیست، لذا ما امروز هم شاهد جنایات عربستان در یمن هستیم. سکوت در قبال اقدامات خصمانه آل‌سعود علیه زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی به هیچ وجه جایز نیست، چراکه بی‌تفاوتی سایر کشورهای اسلامی نسبت به مردم مورد ظلم واقع شده یمن، همکاری غیر مستقیم با استکبار جهانی است.

وی خصلت کاسب گرایانه را از ویژگی بارز (دونالد ترامپ) عنوان کرد و تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا منافع و درآمد کشورش را در ایجاد جنگ و درگیری میان کشورهای منطقه میداند؛ لذا فروش تسلیحات جنگی به عربستان و کسب میلیارد ها دلار در جهت کشتار انسان های بی گناه یمن برای وی خوشایند است. اینکه می‌گویند تفرقه بینداز و حکومت کن مصداق اقدامات آمریکایی هاست اما بدون شک، با آگاهی مسلمانان و وحدت در جهان اسلام، قدرت این کشور و حامیانش رو به زوال و پیروزی بزرگی در انتظار جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها