با صدور پیامی؛

ناجا شهادت مظلومانه سه مامور خود را تبریک و تسلیت گفت

نیروی انتظامی با صدور پیامی شهادت مظلومانه سه تن از سبزپوشان غیور ناجا و دو عزیز بسیجی توسط آشوبگران خیابان پاسداران را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 21February 2018

ناجا شهادت مظلومانه 3 مامور خود را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نیروی انتظامی با صدور پیامی شهادت مظلومانه سه تن از سبزپوشان غیور ناجا و دو عزیز بسیجی توسط آشوبگران خیابان پاسداران را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ...

همزمان با ایام سوگواری شهادت بانوی یگانه دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سه تن از جان برکفان و سبزپوشان دلاور مرد نیروی انتظامی و دو تن از برادران عزیز و شجاع بسیجی به دست آشوبگران و مخلان نظم و امنیت در خیابان پاسداران به فیض شهادت نائل شدند.

جوانان خوش غیرتی که مردانه در مقابل اقدامات غیر انسانی بی رحمانه عده ای آشوبگر، جانانه خوش درخشیدند و تا پای جان پیش رفتند تا بر امنیت و آرامش مردمان عزیز خدشه ای وارد نشود و عرصه برای جولان دیگر هم کیشان این آشوبگران و مخلان نظم و امنیت، مهیا نباشد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این غیرتمندان دلاور و حافظان نظم و امنیت و نوامیس کشور به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی بویژه خانواده معزز شهدا، از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر آمرزش، غفران و مغفرت الهی و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل مسئلت دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه نظم و امنیت، اعلام می دارد؛ هرگز به احدی اجازه تعدی به نظم و امنیت کشور را نخواهد داد و قاطعانه با هر اقدام و تحرک ضد امنیتی و غیر قانونی برخورد خواهد. 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها