سردار اشتری در مراسم تشییع شهدای ناجا مطرح کرد؛

برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت کشور/ به مفسدان اجازه جولان نمی‌دهیم

سردار اشتری گفت: با همه افرادی که به هر عنوان و ذیل هر فرقه و مسلکی بخواهند امنیت کشور را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۸۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 22February 2018

با مخلان امنیت کشور با قاطعیت برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و در جمع تشییع کنندگان شهدای حوادث خیابان پاسداران اظهار داشت: با همه افرادی که به هر عنوان و ذیل هر فرقه و مسلکی بخواهند امنیت کشور را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما با شهدا، امام خمینی و امام خامنه‌ای عزیز عهد بستیم که تا آخر بایستیم و اجازه جولان دادن به مفسدان را ندهیم افزود: نیروی انتظامی با هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد برخورد جدی می‌کند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی قادر بود که در کمترین زمان ممکن بساط این اراذل داعشی را در خیابان پاسداران برچیند تصریح کرد: آنچه که سبب مدت دار شدن مقابله با این افراد شد، مدیریت مطلوب صحنه و در نظر گرفتن همه جوانب برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به مردم بیگناه و ساکنان اطراف محل اختلال بود.

اشتری افزود: این شهدای عزیز همچون فرزندان و عزیزان ما هستند و داغ آنها برای ما نیز سنگین است و قطعا نخواهیم گذاشت خون شهدای عزیزمان پایمال شود.

وی افزود: ان شالله در اسرع وقت این اراذل و اوباش داعشی در محکمه عدل جمهوری اسلامی مجازات خواهند شد.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در مرزها، شهرها و جاده ها برای استمرار نظم و امنیت ایستاده است و شهدای ما نیز با ایثارگری امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و بدون تردید امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ناجا، بسیج، سپاه و ارتش با وحدت کلمه تحت امر مقام معظم رهبری در اجرای ماموریت ها ذره ای کوتاهی نمی کنند.

اشتریدر پایان یادآور شد: در حادثه اخیر با هماهنگی خوبی که میان بسیج و ناجا و دیگر دستگاهها انجام شد این ماموریت به نحو مطلوبی انجام گرفت و در ظرف ۱۵ دقیقه همه مدعیان عرصه بی نظمی یا تسلیم شدند و یا فرار کرده و میدان را خالی کردند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار