بازدید برگزیدگان جشنواره سینمایی فجر از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

بیش از 80 نفر از بازیگران، فیلمسازان و هنرمندان برتر جشنواره فیلم فجر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر حضور یافته و از نقاط مختلف آن بازدید کردند.
کد خبر: ۲۸۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 22February 2018

بازدید برگزیدگان جشنواره ی سینمایی فجر از موزه ی دفاع مقدس خرمشهربه گزارش دفاع پرس از خوزستان، امروز (پنج شنبه) بیش از 80 نفر از بازیگران، فیلمسازان و هنرمندان برتر جشنواره فیلم فجر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر حضور یافتند.

سرهنگ «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر اظهار داشت: خوشحالیم که میزبان جمع کثیری از اهالی هنر و سینما هستیم، هنرمندانی که می توانند زبان گویایی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از دغدغه‌های هنرمندان سینما در مورد هشت سال دفاع مقدس و ساخت فیلم های بسیاری در این رابطه در جشنواره امسال، از میهمانان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خواست تا نسبت به حقایق دفاع مقدس ممارست بیشتری به خرج دهند و ناگفته های دوران جنگ را نیز از زبان هنر به نسل جدید انتقال دهند.

در ادامه این بازدید که با روایتگری و توضیح کامل از سوی کارکنان مرکز فرهنگی همراه بود، اهالی سینما از نقاط مختلف مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار