معاون سیاسی پدافند هوایی محرم:

فرهنگ و زیست جهادی باید در زندگی ما نهادینه شود

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم گفت: باید فرهنگ و زیست جهادی در زندگی ما نهادینه شود و بسترسازی آن وظیفه ما دبیران دفاعی است.
کد خبر: ۲۸۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ - 22February 2018

فرهنگ جهادی در زندگی‌ها نهادینه شود/ آمریکا از امثال شهید شهریاری می‌ترسدیه گزارش دفاع پرس از سمنان، «مهدی قزوینی» معاون سیاسی پدافند هوایی محرم در جمع شماری از بسیجیان و دبیران درس آمادگی دفاعی در شاهرود اظهار داشت: هر جا قدرت، خیزش، تداوم، برکت و تلاش است، زیست جهادی در کنار آن وجود دارد که منشأ رویش، ریزش و خیزش شده است.

قزوینی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه آدم‌سازی است، عنوان کرد: انقلاب اگر هیچ‌ چیز به ما نداده باشد، همین استقلالی که داریم، به زمان طاغوت شرف دارد.

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم با انتقاد از برخی دبیران تاریخ گفت: بعضی دبیران تاریخ ما نسبت به انقلاب فهم کج داشته و می‌گویند نشأت‌ گرفته از آمریکاست؛ کدام آمریکا که قانون کاپیتولاسیون را ترویج می‌دهد با تجاوزگری سربازان آمریکایی به دختربچه ژاپنی.

قزوینی با بیان اینکه هر جا از فرهنگ جهادی انقلابی فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم، گفت: علوم راهبردی قدرت به انسان می‌دهد و در علوم راهبردی ما بسیار پیشرفت کرده‌ایم و موشک فقط وجه تسلیحاتی ندارد؛ آمریکا ۱۲ هزار کلاهک هسته‌ای دارد که ۶۰۰ بار کره زمین را پودر می‌کند، آمریکا از موشک‌های ما نمی‌ترسد، از امثال شهید شهریاری می‌ترسد که مجهز به دانش هسته‌ای شده است.

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم تأکید کرد: باید فرهنگ و زیست جهادی در زندگی ما نهادینه شود و بسترسازی آن وظیفه ما دبیران دفاعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار