امضای طومار محکومیت اغتشاشات «پاسداران تهران» در سمنان

طومار محکومیت اغتشاشات اخیر «منطقه پاسداران تهران» توسط نمازگزاران سمنانی امضا شد.
کد خبر: ۲۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 23February 2018

«سبحان مهرکوشان» مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفتگو با دفاع پرس اظهار داشت: طومار محکومیت اغتشاشات اخیر «منطقه پاسداران تهران» و درخواست اشد مجازات برای عاملان و مسببان آن حرکت تروریستی توسط مسئولین ذی ربط، در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه، به امضای مردم انقلابی و شهید پرور سمنان درآمد.

مهرکوشان گفت: این حرکت انقلابی توسط جمعی از بسیجیان و انقلابیون صورت گرفت که با استقبال پرشور مردم با بصیرت سمنان همراه شد.

متن طومار به شرح ذیل است:

طومار محکومیت اغتشاشات اخیر «پاسداران تهران»

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

رییس محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه

حوادث تلخ و اندوه بار اخیر در خیابان گلستان هفتم در منطقه پاسداران تهران در شب شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها که با اقدام داعشی وار گروهی صوفی نما که با اتوبوس و خودرو سواری به پرسنل خدوم نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و نظم عمومی و بسیجیان سلحشور حاضر در صحنه حمله ور شده و تعدادی از آنان را به شهادت رسانده و یا مجروح نموده، موجی از تاثر و اندوه عمیق را در دل های مردم و مومنان پدید آورد و موجب جریحه دار شدن قلب میلیون ها ایرانی شد.

این واقعه تاسف بار این سوال را در اذهان می آورد که چگونه افرادی که خود را صوفی و تارک دنیا می دانند، این چنین فجایع و اقدامات کننده مشمئز و اندوه‌باری را مرتکب می شوند.

ما مردم متدین، انقلابی و شهید پرور سمنان، ضمن عرض تسلیت شهادت این عزیزان به محضر مقام معظم رهبری و تمامی پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان و خانواده های داغدار آنان، از آن مقام محترم خواستاریم، در اسرع وقت ضمن محاکمه عاملان و مسببان این واقعه تروریستی و اندوهبار و در نظر گرفتن اشد مجازات برای آنان با فعالیت های غیر قانونی شان که منجر به ترویج این آموزه های خشونت بار در جامعه اسلامی شده برخورد قاطع صورت پذیرد.

باشد که شرمنده خون شهدا نشویم...

و من الله التوفیق

اسفند ماه ۱۳۹۶

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار