عیادت فرمانده سپاه تهران از مجروح حادثه تروریستی خیابان پاسداران

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از مجروح حادثه تروریستی خیابان پاسداران تهران عیادت کرد.
کد خبر: ۲۸۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 23February 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، شب گذشته سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از مجروح حملات تروریستی اوباش خیابان پاسداران که منسوب به دراویش گنابادی بودند، عیادت کرد.

امید خسروی جوان بسیجی است که در پی حملات تروریستی جمعی از دراویش به خیابان گلستان هفتم پاسداران مجروح شد و در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

عیادت فرمانده سپاه تهران از مجروح حادثه تروریستی خیابان پاسداران

گفتنی است؛ شامگاه دوشنبه 30 بهمن‌ماه در پی حمله خشونت بار اوباش وابسته به دراویش گنابادی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شدند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.

همچنین یک بسیجی به نام محمدحسین حدادیان در این حملات به شهادت رسید و امید خسروی بسیجی دیگر به دلیل مجروحیت وارده به کما رفت.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر روز دوشنبه به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

هجوم دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت کلانتری باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها