حجت‌الاسلام خدایار ناصری: ترکیه به دنبال اشغال بخشی از سوریه است

امام جمعه موقت حرم حضرت زینب (س) در خطبه‌های نماز جمعه امروز در دمشق گفت: ترکیه با ایجاد گروه‌های جدید تروریستی در سوریه به دنبال اشغال بخشی از خاک کشور ماست.
کد خبر: ۲۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ - 23February 2018

امام جمعه زینبیه دمشق: ترکیه به دنبال اشغال بخشی از سوریه استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت الاسلام خدایار ناصری اظهار داشت: دولت ترکیه با اعزام نیرو و تجهیزات نظامی به سوریه به دنبال اهدافی است که در طول هفت سال فتنه در این کشور به دست نیاورده است. 

وی ادامه داد: اتحاد میان نیروهای دمکرات و ارتش سوریه سبب شده است تا ترکیه نتواند به اهداف خود که همان سیطره بر برخی مناطق این کشور است ، دست یابد. 

امام جمعه موقت حرم حضرت زینب (س) ادامه داد: دشمنان که امروز نتوانستند با فتنه انگیزی در منطقه به اهداف خود دست پیدا کنند به دنبال ایجاد گروه های جدید تروریستی در سوریه هستند. 

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: جبهه استکبار و در راس آنها آمریکا با حمایت از باقی ماندگان داعش در سوریه به دنبال ایجاد گروه های تروریستی با نام های دیگر در منطقه است. 

وی گفت که مردم سوریه باید از بحران هفت ساله بر این کشور درس گرفته و نگذارند بار دیگر آمریکا و متحدانش نقشه های جدید دیگری را در منطقه طراحی کنند. 

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار