استاندار قم:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم با جدیت تمام پیگیری شود

استاندار قم بر ضرورت بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل هر چه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 24February 2018

تکمیل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با جدیت تمام پیگیری شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «سیدمهدی صادقی» در دیدار «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و هر آنچه که در راستای منویات مقام معظم رهبری و احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های برآمده از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در جامعه انجام می‌شود، نویدبخش عزتی بزرگ و اقدامی ماجور نزد پروردگار متعال است.

رییس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، با تجلیل از حضور قدرشناسانه مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم و عزاداران فاطمی در مراسم تشییع ۶ شهید گمنام دفاع مقدس، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه حفظ ارزش‌های معنوی و الهی حماسه دفاع مقدس، بار دیگر بصیرت مردم و استحکام استوانه‌های نظام اسلامی در برابر هرگونه دسیسه دشمنان را به خوبی نشان داد.

صادقی با اشاره به افتتاح اخیر ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌های کشور، تاکید کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قم به لحاظ محتوایی قطعا جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور خواهد داشت.

این مسئول افزود: ضرورت دارد تکمیل ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد و تمام دستگاه‌های ذی‌ربط، تمام ظرفیت و حمایت مادی و معنوی خود را در به سرانجام رسیدن این مرکز فرهنگی در موعد مقرر بکار گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برگزاری جلسه هماهنگی ستاد تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام در دانشگاه‌های علوم پزشکی، باقرالعلوم (ع)، مرکز آموزش پاسداری علویون و مجتمع صنعتی بعثت وزارت دفاع و نیز تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد در استانداری قم ارائه کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها