خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نیروهای مسلح با شجاعت خود غربی‌ها را از دخالت در امور ایران مایوس کرده‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح ما با شجاعت و دلاوری‌های خود غربی‌ها را از دخالت در امور ایران مایوس کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ - 24February 2018

/«امیر خجسته» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نفوذ و حضور تروریست‌ها در پاکستان، افغانستان، لیبی و مصر که منجر به ایجاد ناامنی و بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردمان این کشورها شده‌اند، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که ایران را از سایر کشورهای منطقه تمیز می‌دهد، حضور قدرتمند و کارآمد نیروهای مسلح کشورمان تحت رهنمودها و هدایت‌های هوشمندانه فرماندهی معظم کل قواست.

این نماینده خانه ملت انسجام و وحدت نیروهای مسلح را دژ محکم در مقابل بدخواهان ایران دانست و افزود: دشمنان کشورمان از همان بدو ظهور انقلاب کوشیده‌اند تا به طرق مختلف مانع از رشد، شکوفایی و استقلال ما شوند، تلاش در مسیر ایجاد شکاف و اختلاف میان سپاه و ارتش مصداق بارز دشمنی‌های بیگانگان در اوایل انقلاب بود.

خجسته با اشاره به اقدامات حامیان جریان تکفیری مبنی بر تجهیز گروه‌های تروریستی در منطقه و به‌خصوص در کشورهای هم‌مرز با ایران تصریح کرد: استقرار نیروهای نظامی آمریکا به‌بهانه مبارزه با تروریسم نه‌تنها کمکی به جبهه مقاومت در جهت نابودی تروریست‌ها نمی‌کند بلکه آن‌ها می‌خواهند داعش، این گروه رو به‌زوال را در مناطق مرزی ایران احیا کنند تا با ایجاد ناامنی، اقتدار کشورمان را در منطقه زیر سئوال ببرند. نیروهای مسلح ما با شجاعت و دلاوری‌های خود غربی‌ها را از دخالت در امور ایران مایوس کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس را درس بزرگ پیروزی و الگویی برای رزمندگان سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و یمن در مقابله با جنگ‌های نیابتی و تروریست‌های تکفیری دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن هشت سال مقاومت رزمندگان در جنگ تحمیلی باعث شد تا جهان اسلام با تحول عظیمی مواجه شود، در حقیقت کشورهایی که مورد ظلم واقع شده‌اند با نگاهی به گذشته کشور ما و مطالعه رخدادهای دوران دفاع مقدس در مبارزه با دشمنان مصمم‌تر می‌شوند که همین افزایش روحیه جهادی در آینده‌ای نه چندان‌دور استکبار جهانی را به زانو در می‌آورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار