روشن‌روان خبر داد؛

همایش سراسری مسؤولان بسیج مداحان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: همایش دو روزه مسؤولان استانی سازمان بسیج مداحان هشتم و نهم اسفندماه با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حاج منصور ارضی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 24February 2018
همایش سراسری مسئولین بسیج مداحان برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مجتبی روشن‌روان مسئول سازمان بسیج مداحان کشور درباره برگزاری اولین همایش سراسری مسؤولان سازمان بسیج مداحان، اظهار داشت: این همایش 2 روزه با حضور مسؤولان سازمان بسیج مداحان استانی و همچنین با حضور یک مداح اثرگذار، یک شاعر آیینی، یک مدیر هیأت و مسؤول بسیج مداحان خواهر از هر استان، هشتم و نهم اسفندماه در سالن همایش مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی گفت‌وگو و هم‌اندیشی با مسؤولان استانی سازمان بسیج مداحان را از جمله اهداف این همایش خواند و گفت: یکی از اهدافی که ما در این همایش دنبال می‌کنیم، توجیه و توضیح برنامه‌های سال آینده سازمان بسیج مداحان است، چرا که استان‌ها، بازو‌های اجرایی سازمان هستند.

مسؤول سازمان بسیج مداحان افزود: ما می‌خواهیم این همایش فراتر از یک ابلاغ برنامه باشد، بر همین اساس هدف اصلی ما ایجاد دغدغه، بیان وضعیت موجود، وضعیت مطلوب و وضعیتی که قرار است به آن برسیم و در نهایت تبیین مسیر و راه برای رسیدن به نقطه قابل قبول جامعه مداحی کشور است.

وی در ادامه افزود: با توجه به کثرت مجموعه‌هایی که به جامعه مداحی ورود کردند و در حال فعالیت هستند، ما با کمبود نیرو مواجه نیستیم؛ اما لازم است اثربخشی در کار‌ها ارتقا یابد تا خیلی بهتر اثر فعالان این عرصه در جامعه نمود داشته باشد.

روشن‌روان با بیان اینکه بخشی از سازمان بسیج مداحان مربوط به هیأت‌های مذهبی است، بیان داشت: به همین دلیل ما خواستیم تا از هر استان یک مداح، یک مدیر هیأت و یک شاعر آیینی اثرگذار نیز در همایش حضور داشته باشند؛ در واقع می‌خواهیم این عزیزان با دغدغه‌های ما آشنا شده و بعد در استان خود به کمک بسیج مداحان آمده و در جهت پیشبرد برنامه‌ها یاری‌رسان باشند.

وی همچنین تصریح کرد: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، حاج منصور ارضی و حجت الاسلام میرزا محمدی از جمله چهره‌های شاخصی هستند که در این همایش 2 روزه حضور داشته و به سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار