انتصاب جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان

مراسم معارفه جانشین فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 24February 2018

انتصاب جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، صبح امروز مراسم معارفه جانشین جدید فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه استان در محل حسینیه فاطمه الزهرا (س) این یگان برگزار شد.

سرهنگ «ولی بهاریان» فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید والامقام «احمد شوهانی» اظهار داشت: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم ادامه‌ دهنده حقیقی راه و مسیر شهدا باشیم.

وی در ادامه افزود: به لطف و عنایت پروردگار متعال این مجموعه نظامی با انگیزه ای بسیار بالا در مأموریت‌های برون مرزی و همچنین داخلی حضور پیدا کرده و همواره نیز سربلند و پیروز بوده است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به سخنان سردار «قاسم سلیمانی» در خصوص این یگان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تیپ 32 انصارالحسین (ع) را صدقه‌ای جاری دانسته که از سردار شهید «حسین همدانی» به یادگار مانده است.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم سرهنگ «سیدمحمد جنتی‌بصام» به عنوان جانشین جدید فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها