ملایری:

دفاع مقدس باعث پیدایش نهضت بیداری اسلامی در جهان شد

امیرسرتیپ دوم «محمد ملایری» دوران هشت سال دفاع مقدس را اوج افتخارات ملت ایران اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس که ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، باعث پیدایش نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.
کد خبر: ۲۸۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 24February 2018

دیدار امیرسرتیپ دوم «محمد ملایری» با مسئولین حفظ آثار دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، امیرسرتیپ دوم «محمد ملایری» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش و از جانبازان 70 درصد نابینای دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در دیدار با «سید حسین ولیپور زرومی» جانشین اداره‌کل و «مفید اسماعیلی» مشاور فرهنگی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و نحوه جانبازی خود پرداخت و با تاکید بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات دوران پرافتخار دفاع مقدس، اظهار داشت: مسئولین وظیفه دارند نسبت به انتقال این فرهنگ به نسل های حال و آینده نیز تلاش کنند.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را اوج افتخارات ملت ایران اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس که ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، باعث پیدایش نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان ضمن تقدیر از سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و مجموعه پرتلاش این اداره‌کل در بحث ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار