برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهید عزیز» در مازندران

مسابقه کتابخوانی «شهید عزیز» 9 اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 24February 2018

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهید عزیز» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، مسابقه کتابخوانی کتاب «شهید عزیز» حاوی خاطرات شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» از سوی ستاد بزرگداشت حضرت ام البنین (س) و یادواره شهدای کوی اتحاد ساری 9 اسفند در ساری برگزار خواهد شد.

کتاب «شهید عزیز» که شامل خاطراتی از شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» است توسط نشر «شهید کاظمی» و قلم «مصیب معصومیان»  همرزم شهید به چاپ رسید.

«شهید عزیز» حاوی خاطراتی دلنشین و درس آموز از زندگی دلیرمردی است که نگذاشت علاقه‌اش به دنیا و زرق و برق‌های آن بندی بر قدم‌هایش باشد و او را به مقصودش نرساند.

شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» که از رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلاست و در خان طومان سوریه به شهادت رسیده، در این کتاب بر مبنای خاطرات دوستان، مادر و همسرش به خواننده معرفی می‌شود.

وجه تسمیه این کتاب آن است که در دیداری که خانواده این شهید با مقام معظم رهبری داشتند ایشان با دست مبارک شان  پشت عکس نوشتند: «سلام خدا بر شهید عزیز».

خاطرنشان می‌شود، 14 سفر به مشهد مقدس جایزه نفرات برتر این مسابقه کتابخوانی است که از سوی ستاد بزرگداشت حضرت ام البنین و یادواره شهدای کوی اتحاد ساری با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، سپاه کربلا و لشکر عملیاتی 25 کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در تاریخ 9 اسفند در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) کوی اتحاد ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار