یادداشت/ حمید محجوب

شهید «حدادیان» حرفش را با عملش یکی کرد و شهادت را برگزید

شهید حدادیان توانست بیانش را با عملش یکی کند و در عرصه جانثاری پاگذارد و برای حفظ امنیت کشور، از جان خود بگذرد.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ - 24February 2018

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس ـ حمید محجوب؛ امروز شهادت جوانانی از این وطن در سنین پائین تلنگری برای ماست. کسانی که این دنیا را پله‌ای برای رسیدن به عاقبت به‌خیری برگزیدند و زندگی جاودان را در کنار ائمه اطهار (ع) دانستند و به باور خود دست پیدا کردند.

شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» از جمله شهدای جوانی است که در سن 22 سالگی به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت را برگزید. وقتی خبر شهادت مظلومانه‌اش را شنیدم ناخودآگاه شهادت شهید حججی برایم زنده شد و با خودم گفتم: خدایا این بندگان خوب تو چه راه و رسمی را در پیش می‌گیرند که حتی شهادتشان با مظلومیت همراه می‌شود...

شهید «حدادیان» حرفش را با عملش یکی کرد و شهادت را برگزید

از تمام لذت‌های این دنیا دست می‌کشند و در سرشان هوای شهادت دارند. بیان جان دادن در راه اسلام و انقلاب راحت است، اما وقتی در معرکه قرار می‌گیری و می‌خواهی از جان خود بگذری، راحتی بیان تبدیل به سخت‌ترین لحظات برایت می‌شود و آن وقت است که باید ببینی می‌توانی یا نه... شهید حدادیان توانست حرفش را با عملش یکی کند و در عرصه جان‌نثاری پاگذارد و برای حفظ امنیت کشور، از جان خود بگذرد. حال ما مانده‌ایم و کوله باری از گناهان و حسرت و آرزوی شهادت.

چه زیبا گفت: تا یار که را خواهد و میلش بهِ‌ که باشد... هرآنکس که حنایش پیش خدا رنگ دارد و دلش صاف و ساده است، این مسیر را پروردگار برایش محقق می‌سازد و عنوان «شهید» را به او می‌دهد. این شهادت‌ها در این جامعه‌ی پرگناه، برای ما مسیر الهی را روشن می‌کند و می‌فهماند که هنوز می‌شود خود را برسانیم به کاروان مردان خدایی.

*دوشنبه‌شب، (سی‌ام بهمن ماه 96) در پی آشوب دراویش مقابل کلانتری 102 در خیابان پاسداران، سه مأمور نیروی انتظامی و دو بسیجی به شهادت رسیدند. شهید گروهبان‌یکم «رضا امامی»، شهید گروهبان‌یکم «محمدعلی بایرامی» و شهید سرباز وظیفه «رضا مرادی علمدار» سه تن از مأموران نیروی انتظامی بودند که در این حادثه به‌شهادت رسیدند.

«محمدحسین حدادیان» نیز یکی از این شهدای بسیجی این حادثه است. او که در منطقه برای برقراری آرامش و امنیت حضور داشت، توسط دراویش گنابادی اغتشاشگر با یک خودرو زیر گرفته شد و در دم به‌ شهادت رسید.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها