علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توجه دشمنان داخلی و خارجی کشور به از بین رفتن امنیت ایران معطوف شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایثارگری‌های نیروهای مسلح در ایجاد امنیت و آرامش در کشور ستودنی است، گفت: امروز تمام توجه دشمنان داخلی و خارجی کشور به از بین رفتن امنیت ایران معطوف شده است.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ - 24February 2018

/«احمد علیرضا‌بیگی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حوادث خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: ایجاد امنیت و جلوگیری از بروز هرگونه درگیری و اغتشاش که منجر به برهم‌زدن نظم جامعه می‌شود، از وظایف ذاتی حکومت و دولت هاست؛ لذا اتفاقی که در غروب دوشنبه و در شب شهادت حضرت زهرا (س) توسط عوامل جریان‌های تروریستی در تهران رخ داد، از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است و بدون شک برخورد قاطعی با این آشوبگران خواهد شد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه خشونت‌طلبی و اغتشاش از خصیصه‌های مسلک دراویش نیست، افزود: عده‌ای که طی هفته‌های گذشته در اطراف خانه «نورعلی تابنده» حضور داشتند، جدا از دراویش گنابادی بوده و افرادی کاملا افراطی و مخالف نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی افزود: گروه‌هایی که در اغتشاشات خیابان پاسداران نقش داشتند، با سوءاستفاده از سعه‌ صدر ماموران نیروی انتظامی با بی‌رحمی و قساوت قلب پنج نفر از نیروهای خدوم ناجا و بسیج را به شهادت رساندند که این امر اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود که جمهوری اسلامی به آن پاسخ کوبنده‌ای خواهد داد.

احمد علیرضا‌بیگی با اشاره به اعلام برائت دراویش گنابادی از این گروه خشونت‌طلب تصریح کرد: این افراد از مدت‌ها قبل برای ایجاد درگیری و ناامنی در تهران آماده و مجهز به انواع سلاح‌های سرد بودند.

نماینده مردم تبریز ضمن تقدیر از نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی کشور گفت: تمام توجه دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی به از بین رفتن امنیت ایران معطوف شده است که در همین راستا ایثارگری‌های نیروهای مسلح در مسیر ایجاد آرامش و امنیت در کشور ستودنی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها