گردان‌های حزب الله عراق:

برای دفاع از عراق در برابر توطئه‌های آمریکا آماده‌ایم

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد که روند مبارزه با داعش در این کشور نقشه‌های آمریکا برای اشغال دوباره آن و منطقه را رسوا کرد و نیرو‌های این گردان‌ها برای مبارزه با توطئه‌های آمریکا آماده هستند.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 24February 2018

برای دفاع از عراق در برابر توطئه‌های آمریکا آماده‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد: ما هرگز تسلیم شدن را نخواهیم پذیرفت؛ گرچه آمریکا برای تحقق این مساله و اشغال دوباره سرزمین ما تلاش می‌کند. ما مخالفت خود را با تلاش‌های واشنگتن برای کنترل بر حاکمیت عراق و مصادره کردن تصمیمات سیاسی این کشور از طریق باقی ماندن نیرو‌های نظامی‌اش در عراق اعلام می‌کنیم.

گردان‌های حزب الله عراق در ادامه تاکید کرد: نیرو‌های آمریکایی در عراق شاهد یک خلأ بوده و از شرایط موجود در کشور که به دلیل مبارزه با داعش به وجود آمده بود سوء استفاده کردند. ما بر تصمیم خود مبنی بر عدم مشارکت هیچ کدام از نیرو‌ها و یا کادر‌های خود در انتخابات آتی به عنوان نامزد انتخابات تاکید داریم. از مردم عراق می‌خواهیم تا مشارکت فعال و گسترده‌ای در این انتخابات داشته باشند. ما از کسانی حمایت می‌کنیم که دارای ویژگی‌های ملی و شایستگی و فداکاری باشند.

این گردان‌ها اعلام کرد: ما از کسانی که مواضع شجاعانه‌ای در قبال داعش و علیه آمریکا دارند حمایت می‌کنیم. سال‌هایی که عراق با داعش مبارزه می‌کرد نقشه‌های آمریکا برای اشغال دوباره عراق و منطقه را رسوا کرد. ما آمادگی خود را برای دفاع از کشور در برابر توطئه‌های آمریکا حفظ می‌کنیم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار