مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

دشمن درصدد ضربه به انقلاب از طریق تضعیف دستاورد‌های جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» با بیان اینکه همه تلاش‌ها باید در راستای دفاع از قرآن و ولایت باشد، گفت: می‌کوشد تا با تضعیف دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به ستون و خیمه انقلاب ضربه وارد کند.
کد خبر: ۲۸۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 24February 2018

دشمن در مواجه با انقلاب برای رسیدن به مقاصد خود ناکام استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، در آیین گرامی‌داشت هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در آمادگاه «شهید هاشمی نژاد» که در  آستان مقدس امامزاده قاسم زینبیه دامغان برگزار شد، با بیان این‌که ولایت ستون خیمه انقلاب و تداوم مسیر رسول الله (ص) است، اظهار داشت: دشمن در مواجه با انقلاب برای رسیدن اهداف شوم، خود را ناکام می‌بیند می‌کوشد تا با تضعیف دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به ستون و خیمه انقلاب ضربه وارد کند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) خط ولایت را برای سعادت بشریت ترسیم کرد و امروز این خط تأثیرگذار در جامعه دینی و اسلامی به برکت انقلاب پررنگ شد، بنابراین باید همه تلاش‌ها بر دفاع از قرآن و ولایت باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان بابیان این‌که مردم در همه دوران‌ها با تأسی از ائمه اطهار (ع) باید مسیر خوشبختی و سعادت بشری را دنبال کنند، ابراز داشت: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن به‌ویژه در جبهه فرهنگ، باید مسیر درست را برای نسل جدید تبیین کنیم تا با پیروی از سیره و روش ائمه معصوم (ع) در راه درست گام بردارند.

حجت‌الاسلام قندهاری در ادامه تصریح کرد: دشمنان نظام توان خود را به کار گذاشتند تا از طریق جنگ نرم فرهنگی و رخنه در ذهن جوانان، به نظام ضربه وارد کنند که باید با بصیرت و آگاهی با این گونه دسیسه‌ها و ترفند‌های دشمنان مقابله کنیم.

وی بابیان این‌که باید مراقب توطئه‌های رنگین دشمنان باشیم، افزود: شهدا در مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کرده و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند بنابراین باید در این محافل باید برای گره‌گشایی در امور به شهدا متوسل شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید گمنام ۲۲ ساله در عملیات «کربلای یک»  در منطقه «شرق بصره» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در روز شهادت حضرت زهرا (س) در آمادگاه «شهید هاشمی نژاد» در جنوب دامغان تشییع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار