الفت عنوان کرد؛

ایجاد مرکز شکوفایی ایده‌ها در قوه‌قضاییه

معاون اجتماعی قوه‌قضاییه از ایجاد ‌مرکز شکوفایی ایده‌ها در دستگاه قضا به منظور عملیاتی کردن ایده‌های برتر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 24February 2018

ایجاد مرکز شکوفایی ایده‌ها در قوه‌قضاییهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «محمدباقر الفت‌» معاون اجتماعی قوه‌قضاییه در اختتامیه سومین جشنواره‌ ایده‌ها و فرصت‌ها اظهار داشت: اقدامات معاونت اجتماعی قوه‌قضاییه در جهت بهبود عملکرد‌ قوه قضاییه‌ است تا منجر به ایجاد نظم در جامعه شود و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی‌ را در این راستا در دستور کار خود قرار دادیم‌.

وی افزود: ظرفیت‌ بی‌پایانی در بین اقشار جامعه وجود دارد و این وظیفه‌ ما است تا با هنرمندی بتوانیم از این ظرفیت‌ها در جهت بهبود زندگی مردم استفاده کنیم‌ اما در برگزاری اینگونه جشنواره‌ها جای نگرانی وجود دارد که مانند دیگر اقدامات این کار هم تکراری شود.

معاون اجتماعی قوه قضاییه‌ ادامه داد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها یک اقدام مقدماتی است و باید تلاش کنیم کارها فقط به گرفتن ایده‌ها معطوف‌ نشود و باید به دنبال عملیاتی کردن و استفاده از ایده‌ها برویم‌.

الفت‌ ادامه داد: زمانیکه‌ از افراد ایده گرفتیم‌ و آنها را قضاوت کردیم و تعدادی را به عنوان ایده برتر انتخاب کردیم‌ این افراد انتظار دارند ایده‌هایشان‌ در جایی مورد استفاده قرار گیرد زیرا در غیر این صورت افراد جامعه به این نتیجه می‌رسند که ایده‌پردازی در کشور جایگاهی ندارد‌ به همین دلیل در معاونت اجتماعی قوه قضاییه‌ مرکز شکوفایی ایده‌ها تأسیس می‌شود تا بتوانیم ایده‌های برتر را عملیاتی کنیم.

وی گفت: جای خوشحالی است که جوانان و نوجوانان ما به آسیب‌های اجتماعی و رفع آنها فکر می‌کنند و قطعاً در این صورت آینده بهتری خواهیم داشت.

معاون اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه آسیب‌ها امروز در کشور گسترش پیدا کرده‌اند گفت: ما برای مقابله با این آسیب‌ها باید از مردم کمک بگیریم و قطعاً بهترین قشر جوانان هستند.ایده‌پردازی و کشف ایده‌ها تنها مختص نخبگان جامعه نیست و همه می‌توانند ایده‌های نویی داشته باشند و اگر به تاریخ هم نگاه کنیم می‌بینیم که کارهای بزرگ توسط افراد عادی انجام شده است.

وی تأکید کرد: نباید جامعه را خط‌کشی کرد و فرصت‌ها را باید به صورت مساوی برای همه مردم ایجاد کنیم.

معاون اجتماعی قوه قضاییه گفت: زمانیکه به زندان‌ها، محل‌ نگهداری معتادان و کودکان کار می‌رویم انسان‌هایی را می‌بینیم که نگاه خوبی دارند و حداقل از این افراد می‌توانیم ایده‌هایی در رابطه با مقابله با آسیب‌های اجتماعی دریافت کنیم.

انتهای پیام/ 241

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار