دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوای استان دیدار کرد و پیرامون ساماندهی امور شهدای گمنام گلستان به گفت‌وگو پرداختند.
کد خبر: ۲۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ - 25February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ پاسدار «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سردار «رحمت‌الله صادقی» فرمانده سپاه نینوای گلستان دیدار کرد و پیرامون ساماندهی امور شهدای گمنام استان به گفت‌وگو پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا دیدار کرد

در این جلسه فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: در اجلاسیه 4 هزار شهید استان در سال گذشته متوجه شدیم که در حوزه شهدای گمنام، مکان‌یابی‌ها و سایر اقدامات باید سازماندهی صورت گیرد.

وی در خصوص اقدامات پس از تدفین شهدای گمنام افزود: پس از تدفین شهدای گمنام، مسئولین شهرستانی باید به تعهدات خود در راستای ساخت محل تدفین شهدای گمنام عمل کنند و کوتاهی در این امر به صلاح استان و ارزش‌ها نیست و موجب نارضایتی خانواده معظم شهدا خواهد شد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون وضعیت یادمانهای شهدای گمنام در سطح استان بحث و تبادل نظر کردند و آخرین وضعیت یادمان‌های شهدا و نحوه عملکرد هر کدام از ادارات و ارگان‌ها را بیان و تشریح کردند.

سرهنگ پاسدار «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در این جلسه در رابطه با آخرین وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام استان گزارش مبسوطی ارائه کرد و بیان داشت: باید در این رابطه تیمی متشکل از مسئولین ذی‌ربط تشکیل و آخرین وضعیت یادمانهای شهدا (مستندسازی، میزان پیشرفت فیزیکی، طراحی، هماهنگی ادارات و فرمانداران و...) را احصاء و متعاقب آن نتیجه را بهمراه مستندات ارائه کنند و در جلسه شورای فرهنگی که به ریاست استاندار استان برگزار می‌شود؛ برای پیشرفت و پیشبرد کار همه مسئولین ملکف شوند تا در راستای ساخت و بهره‌برداری از یادمان‌های شهدا مشارکت جدی بعمل آورند.

در پایان جمشیدی گفت: افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از اولویت‌های اصلی ما است و تمام مسئولین با محوریت استاندار در این رابطه همت و اهتمام جدی به خرج بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار