فرم خادمی «شهید محمدحسین حدادیان» در هیات رزمندگان شمیرانات+ عکس

«محمدحسین حدادیان» از خادمین افتخاری هیات رزمندگان شمیرانات امامزاده علی‌اکبر (ع) منطقه چیذر تهران بود که شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اغتشاشات ایجاد شده توسط دراویش گنابادی به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۸۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 24February 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «محمدحسین حدادیان»، 23 دی‌ماه 1374 در تهران بدنیا آمد. از سن هفت سالگی وارد بسیج دانش‌آموزی و طی مرور زمان فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی منطقه را به جد پیگیر شد. او دانشجوی رشته علوم سیاسی بود و در سال 1388 افتخار خادمی هیات رزمندگان شمیرانات امام‌زاده علی اکبر (ع) منطقه چیذر تهران را پیدا کرد.

شهید حدادیان به اتفاق یکی از دوستانش در برهه‌ای از زمان به مناطق جبهه مقاومت در سوریه اعزام شد که بعلت مجروحیت همرزمش در عملیات، بالاجبار به ایران بازگشت. وی در آرزوی شهادت بود و همچنان پای ولایت و نظام در هر زمان از عمر با برکتش ایستاد تا اینکه دوشنبه‌شب مورخ 30 بهمن ماه 96 در پی آشوب دراویش مقابل کلانتری 102 در خیابان پاسداران سه مأمور نیروی انتظامی و دو بسیجی به شهادت رسیدند که محمدحسین نیز یکی از این شهدای بسیجی این حادثه دلخراش است. وی که در منطقه برای برقراری آرامش و امنیت حضور داشت، توسط دراویش گنابادی اغتشاشگر با یک خودرو زیر گرفته شد و در دم به‌ شهادت رسید.

تصویری زیر سند خادمی این شهید بزرگوار است.

فرم خادمی «شهید محمدحسین حدادیان» در هیات رزمندگان شمیرانات+عکس

فرم خادمی «شهید محمدحسین حدادیان» در هیات رزمندگان شمیرانات+عکس

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار