سردار نقدی:

دشمن به دنبال ناامن سازی انقلاب است/ باید به دنبال اجرای معماری اسلامی باشیم

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: اگر امروز دشمنان انقلاب به دنبال نا امن سازی جامعه هستند به دلیل این است که در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت‌هایی را به‌دست آوردیم.
کد خبر: ۲۸۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ - 24February 2018

دشمن به دنبال ناامن سازی انقلاب است/ باید به دنبال اجرای معماری اسلامی باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در همایش بزرگداشت روز مهندس که در مرکز همایش‌های برج آزادی برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم که با نثار جان خود ملت ما را از زیر سلطه رژیم‌های پادشاهی نجات دادند؛ زیرا در طول تاریخ بر اثر ظلم جباران تاریخ دفاع از کشور رها شد بود و بخش‌های از کشور به دست بیگانگان افتاده و برای مدت‌های طولانی کشور تحت سلطه بیگانگان بود؛ اما مبارزات ملت ما به رهبری امام خمینی (ره) نتیجه داد و پیروز شدیم و بعد از ان یک ملت به تنهایی مقابله کل دنیا ایستاد و یک وجب خاک کشور را هم به بیگانه نداد.

وی با بیان اینکه این انقلاب برای ملت ما عزت و آزادی را به ارمغان آورده است، بیان داشت: مردم ما سالهاست که ایستاده‌اند و پرچم اسلام را بالا نگاه داشته‌اند و در راه موفق شدند کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنند و برخلاف دیگر انقلاب‌ها که بعد از 2 ده همه آرمان‌های خود را فراموش می‌کردند، هنوز هم بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب پای تمام آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و به پیشرفت‌های بسیاری هم دست یافتند.

سردار نقدی ادامه داد: شاید برخی بگویند که همه کشورها رشد کرده و ما هم رشد کرده‌ایم، پس کار مهمی نشده است؛ اما اگر واقع بین باشیم شاهد ارتقاء و رشد در همه حوزه‌ها هستیم و امروز ایران در بسیاری از شاخه‌ها رده‌های اول را دارد و از دنیای درحال پیشرفت، جلو زده است.

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با برنامه‌های ناامن سازی و تحریم ملت ما را ناامید کند به دلیل این است که ملت ما در بسیاری از حوزه پیشرفت داشته، البته در امر عدالت آنچنان که باید پیش نرفته‌ایم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که باید از ملت به علت برخی بی‌عدالتی‌ها پوزش بخواهیم در صورتی که برخی به جای اینکه به دنبال اصلاح باشند به جایگاه انتقاد رفته‌اند؛ در واقع این مسئولان هستند که باید از مردم پوزش بخواهند نه کسی که شب روز خود را برای عدالت گذاشته است.

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: آنهایی که در مسئولیت و ریاست قرار گرفتند و برای حمایت از مفسدان اقتصادی جلسه تشکیل می‌دهند تا به نحوی این فرد را از قرار گرفتن در مقابل دادگاه برهانند، باید عذرخواهی کنند نه کسی که با تمام توان مقابله بی‌عدالتی‌ها ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید همانند رهبری ساده زیست باشند، گفت: ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه و ابزار تبلیغات دشمن اگر کوچک‌ترین مسئله‌ای در رفتار رهبری و اطرافیانش پیدا می‌کردند یک لحظه آرام نمی‌نشستند.

معاون فرهنگی سپاه دستاوردها و عدالت موجود در کشور را در مقابل بسیار از کشورهای دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: ما بعد از دولت شهید رجائی و رهبری دیگر دولت اسلامی در کشور نداشته‌ایم؛ البته دولت های ما چون رای ملت و تنفیذ رهبری را داشتند، مشروع هستند، اما حکومت اسلامی به معنای واقعی آن نبوده، دولت اسلامی باید به دنبال اجرای احکام اسلام باشد نه اینکه سند 2030 را بیاورد.

سردار نقدی تاکید کرد: مهندسان و متفکران باید به دنبال اجرای اسلام در همه حوزه‌ها از جمله معماری باشند که در آن یاد خدا و صرفه جویی باشد؛ باید شهرسازی که مستحکم و تقویت کننده کانون خانواده باشد را در دستور کار قرار دهیم نه اینکه غرب را الگوی خود بدانیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: مهندسین یکی از سربلندترین گروه‌ها در دفاع مقدس بودند و پیروزی ما در بسیاری از عملیات‌ها به واسطه رشادت و از جان گذشتگی آنها است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار