در فرهنگسرای گلستان صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید «مرتضی حیدری»

در برنامه در کوی نیکنامان از خانواده معظم شهید مرتضی حیدری تجلیل شد.
کد خبر: ۲۸۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 25February 2018

تجلیل از خانواده شهید مرتضی حیدری در فرهنگسرای گلستان به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» به میزبانی فرهنگسرای گلستان با هدف تجلیل از خانواده شهید مرتضی حیدری برگزار شد.

مادر شهید مرتضی حیدری با بیان اینکه همه شهدا در آرمان و اهداف مشترک بودند، اظهار داشت: حفظ دین، ناموس، تمامیت ارضی و پیروی از سخنان رهبری اهدافی بود که جوانان شهید بخاطر آن جانشان را فدا کردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم یاد و خاطره شهدا زنده بماند باید تک تک ما اهداف و آرمان‌های فرزندان شهید این خاک را حفظ کنند، افزود: امروز همه ما باید اولویت زندگی و رفتارمان تبعیت از سخنان رهبری باشد. ما باید چشم به رهبری بدوزیم و به لحظه براساس سخنان ایشان رفتار کنیم.

این مادر شهید با تاکید بر اینکه نقش رهبری همیشه حامی ملت بوده است که ایران را از بحران‌ها رها کرده است، تصریح کرد: کشور ما به واسطه انقلاب و جنگی که پشت سر گذاشته دشمنان زیادی دارد، طبیعی است که این دشمنان هر بار در لباسی متفاوت تلاش کنند، زخم بزنند. خوشبختانه به پشتوانه حضور رهبری ما توانسته‌ایم طوفان این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه «در کوی نیکنامان» می‌توانند روز‌های پنج شنبه به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار