مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «نماز» در زنجان

«امیرعلی نیک‌بخش» از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «نماز» از ۵ تا ۲۴ اسفندماه در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 25February 2018

برگزاری مسابقه« کتابخوانی با موضوع نماز» در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، طرح‌های متعددی اجرایی می‌کنند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اجرایی توسط این اداره‌کل، مسابقه «کتاب‌خوانی با موضوع نماز» در کتابخانه‌های عمومی است.

وی گفت: این برنامه به منظور دانش‌افزایی عموم جامعه به‌ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان این‌که آشنایی با برکات و آثار معنوی نماز نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه است، افزود: این مسابقه با همکاری ستاداقامه نماز و شرکت برق منطقه‌ای زنجان برگزار خواهد شد.

نیک بخش با بیان این‌که علاقه‌مندان برای شرکت و دریافت کتاب مسابقه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند، افزود: مهلت شرکت در این مسابقه ۲۴ اسفندماه است.

وی با اشاره به این‌که کتاب منبع برای شرکت در مسابقه کتاب «۱۱۴ نکته» درباره نماز نوشته حجت‌الاسلام قرائتی است، تصریح کرد: علاقه‌مندان از ۵ تا ۲۴ اسفندماه فرصت دارند در مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان این‌که مراسم اختتامیه جشنواره با معرفی نفرات برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این مراسم از برگزیدگان مسابقه با اهدای جوایز ویژه تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار