مدیر مؤسسه فرهنگی «سفیران طلائیه»:

طرح «عیدانه کتاب» در استان مرکزی اجرایی می‌شود

«وحید جلایی» از اجرای طرح «عیدانه کتاب» از پنجم تا پانزدهم فرودین‌ماه در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 25February 2018

طرح عیدانه کتاب در استان مرکزی اجرایی می شود«وحید جلایی» مدیر موسسه فرهنگی «سفیران طلائیه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سال نو، طرح عیدانه کتاب از پنجم تا پانزدهم فرودین‌ماه 97 در استان مرکزی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام، کتب موجود در فروشگاه طلائیه با تخفیف ۲۰ درصدی به مشتریان ارائه می‌شود.

جلایی تصریح کرد: در این طرح، چهار هزار کتاب با موضوعات مختلف تخصصی در حوزه‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، خانواده، روانشناسی، کودک، داستان کوتاه، رمان، شعر و ... با تخفیف ۲۰ درصد به فروش می‌رسد.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی می‌توانند از سه پیشنهاد ویژه برای این ایام استفاده کنند، گفت: «عمار حلب» نوشته «محمدعلی جعفری» به شرح «روایت فتح»، از کتاب‌های خواندنی و پرطرفدار است که تا کنون به چاپ پنجم نیز رسیده است که زندگی سراسر شور شهید «محمدحسین محمدخانی» از شهدای مدافع حرم را روایت می‌کند.

مدیر موسسه فرهنگی «سفیران طلائیه» ادامه داد: دومین پیشنهاد ویژه برای مخاطبان خانم در این ایام، کتاب «خاطرات سفیر» است که به تازگی توسط انتشارات «سوره مهر» به قلم «نیلوفر شادمهری» عضو هئیت علمی دانشگاه هنر منتشر شده که توانسته نظر مقام معظم رهبری را نیز به خود جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: برای مخاطبان نوجوان و جوان نیز کتاب «استاد عشق» پیشنهاد ویژه برای این ایام است که تا کنون به چاپ هشتاد و پنجم خود رسیده است.

جلایی افزود: این کتاب به قلم «ایرج حسابی» توسط چاپ و انتشارات به چاپ رسیده که زندگی پرفراز و نشیب پروفسور حسابی را روایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار