جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:

«ولایت‌پذیری» اصلی‌ترین پیام نمایش «خاتون آب و آیینه» است

سردار گزنی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی پربرکت است گفت: «ولایت‌پذیری» اصلی‌ترین پیام نمایش «خاتون آب و آیینه» است.
کد خبر: ۲۸۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 25February 2018

«ولایت‌پذیری» اصلی‌ترین پیام نمایش «خاتون آب و آیینه» استبه گزارش دفاع پرس از فارس، سردار ابوالفضل گزنی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز اظهار داشت: این نمایش اثر بسیار خوبی از روایت زندگی پربرکت حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه حیات معنوی جامعه اسلامی با تولد پر برکت حضرت زهرا (س) رونق گرفت، افزود: به برکت وجود آن حضرت است که عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما نهادینه شده است.

گزنی، مهم‌ترین میراث گرانبهای حضرت زهرا (س) را ولایت‌پذیری دانست و افزود: حضرت زهرا (س) در تبعیت از مولای خودش چه در زمان حیات پیامبر (ص) و چه زمان حضرت علی (ع) مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود لذا مهم‌ترین ویژگی آن حضرت که توصیه به آن می‌شود و امروز همه جامعه اسلامی نیاز به آن دارد، تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد: این بزرگ‌ترین وصیت حضرت زهرا (س) در طول تاریخ بشریت به همه انسان‌هاست و شاید میراث گرانبهای آن حضرت همین باشد و این نمایشنامه‌ای که طی این شب‌ها به مردم متدین و مومن شیراز تقدیم می‌شود، تصویری از حیات با برکت حضرت زهرا (س) از زمان تولد تا شهادت و سختی‌هایی است که آن حضرت در طول حیات خود متحمل شدند.

وی تمام فرازهای نمایش «خاتون آب و آیینه» را درسی بزرگ برای شیعیان و مسلمانان برشمرد و گفت: پیام این نمایش آن است که ما باید زندگی خود را منطبق بر سبک زندگی حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

گزنی به حزن‌انگیزترین و تأثیرگذارترین بخش این نمایش اشاره کرد و گفت: تمام بخش‌های نمایشنامه اثرگذار بود اما آن جایی که شاید حزن انگیزترین صحنه این نمایشنامه بود و مظلومیت حضرت زهرا (س) را ثابت می‌کند آتش زدن در خانه حضرت بود که واقعاً غم و مصیبت بزرگی است که در تاریخ بشریت و اسلام به ثبت رسیده است و دل همه مؤمنان و متدینان را به درد می‌آورد و این وصیت حضرت را باید همیشه مدنظرمان باشد که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را پاس بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار