فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

زنده نگهداشتن یاد شهدا، عمل به آموزه‌های دینی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به آموزه‌های دینی و سفارش بزرگان دین است.
کد خبر: ۲۸۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 25February 2018

زنده نگهداشتن یاد شهدا، عمل به آموزه های دینی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در یادواره شهدای خیبر، بدر، شمال‌غرب و مدافعان حرم در اردبیل اظهار داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: تنها در عملیات خیبر که یکی از سخت‌ترین عملیات‌های آبی و خاکی بود ۲۳۸ شهید از استان اردبیل در تاریخ دفاع مقدس کشور ثبت شده است.

این مسئول ادامه داد: در عملیات بدر نیز ۱۸۳ شهید از استان اردبیل داشتیم و با تداوم مسیر شهادت در سال ۸۵، ۲۰ رزمنده اردبیلی در عملیات شمال‌غرب کشور به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با تاکید به اینکه امروز نیز رزمندگان بی‌منت دفاع از حرمین مطهر را هدف خود قرار داده‌اند، از استان اردبیل ۹ شهید مدافع حرم یادگاران این دفاع مقدس هستند.

سردار بابازاده تداوم مسیر شهدا را مسئولیت تمامی اقشار دانست و متذکر شد: بی‌توجهی به مراسم شهدا به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به آموزه‌های دینی و سفارش بزرگان دین است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف از یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی نسل جوان با این مهم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار