سردار رحیمی:

عاملان حوادث پاسداران هدایت شده از سوی ضد انقلاب بودند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: کسانی که در آشوب‌ منطقه پاسداران حضور داشتند هدایت شده از سوی سایت‌های معاند و ضد انقلاب بودند.
کد خبر: ۲۸۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 25February 2018

عاملان حوادث پاسداران هدایت شده از آن سوی ضد انقلاب بودندسردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم ترحیم شهدای نیروی انتظامی در حوادث پاسدارن تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: امروز مراسم نکوداشت چهار شهیدی است که در مسیر مبارزه با خرافه و کسانی که از مسیر خود منحرف شدند و با رفتارهای ناشایت و اقدامات ضد امنیتی نظم و امنیت را به خطر انداختند است.

وی ادامه داد: کسانی که در این آشوب‌ها حضور داشتند نشات گرفته و هدایت شده از آن سوی ابها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب بودند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا گفت: حضور مردم در این مراسم معنی دار بود و این مردم با حضور خود از تلاش و جان فشانی شهدا تجلیل کردند.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار شما از دستگاه قضا جهت برخورد با عاملین این جنایات چیست؟ خاطرنشان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی، خانواده شهدا و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند با افرادی که در این اغتشاش حضور داشتند برخوردی سریع و قاطع صورت گیرد.

رییس پلیس تهران  بزرگ افزود: ما درخواست اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که با حرکتی وحشیاننه این صحنه را رقم زدند داریم و دستگاه قضا با تمام توان در حال پیگیری این موضوع است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار