محمدرضا یزدی:

جوانان برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم ختم شهدای پاسداران تهران گفت: امروز جوانان برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۸۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 25February 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم ختم شهدای پاسداران تهران با اشاره به اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور جانشان را از دست دادند، اظهار داشت: امروز جوانان هم برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما سعی کردند در شب حادثه مردم را از اغتشاشگران جدا کنند و با اقتدار به دفاع پرداختند؛ ما به دشمنان نشان دادیم که مثل گذشته برای برقراری نظم و امنیت با شدت و حدیت در میدان هستیم و مقابل کسانی که بخواهند نظم را برهم بزنند ایستادگی خواهیم کرد.

سردار یزدی افزود: در کشور کمی و کاستی‌هایی و برای انتقاد به مسئولین راه های زیادی وجود دارد؛ بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیر قابل قبول‌ترین راه ایجاد اغتشاش است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مردم همانطور که در گذشته از نیروهای امنیتی و بسیجیان دفاع کردند مطمن باشند نیروی انتظامی و بسیجیان در همه صحنه ها حضور دارند و برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهند کرد.

سردار یزدی در پایان گفت: این عزیزان افتخار آفرینانی بودند که برای نظم و امنیت از جان خود گذشتند و مسیر شهدا را طی کردند و قطعنا مسیر آنها نورانی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار