سردار عبدالرضا امیری:

وارد مرحله به بارنشستن تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهیم شد

معاون طرح و برنامه و بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هدف ما دسترسی به مخاطبان انبوه است، گفت: وارد مرحله جهش و به بارنشستن تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهیم شد.
کد خبر: ۲۸۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ - 25February 2018

وارد مرحله جهش و به بارنشستن تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهیم بود/ تلاش برای دسترسی به مخاطبان انبوهبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «عبدالرضا امیری» معاون طرح و بودجه و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هشتمین همایش مدیران هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار در حال تغییراتی زیرپوستی است که وارد مرحله جهش و به بارنشستن تلاش‌های صورت گرفته قبل هستیم لذا راه‌بردها را باید بر این اساس تنظیم کنیم.

وی گفت: موزه انقلاب و دفاع مقدس و مراکز فرهنگی ایجاد شده سکوهای پرش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه‌ها هستند. از لحاظ نرم افزاری نیز در وضعیتی هستیم که می‌توانیم سال ۱۳۹۷ را به سال پرش تبدیل کنیم.

سندملی راهیان نور نیز در مراحل آخر است و برای تصویب به محضر رهبر انقلاب ارسال شده است

معاون طرح و بودجه و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: سازمان هنری و امروز سینمایی نوک این تحول است. در حوزه نشر نگاه ما به سازمان هنری و سینمایی به عنوان مهمترین سازمان است که در این راستا برنامه‌های مهمی نیز در حال تدوین است که کلیت آن را به سرلشکر باقری ارائه کرده‌ایم.

امیری گفت: دسترسی به مخاطبان انبوه در حوزه نشر و ارتباط با قشر مهم دانش آموزان در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و محلات هدف ماست که برنامه‌های دقیقی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس داریم.

وی افزود: راهبردمان برای تعالی و توسعه به دنبال مخاطب رفتن است که ناگزیریم نظام بودجه ریزی و برنامه ریزی را تغییر دهیم. نگاه بنیاد حفظ آثار و نشر رزش‌های دفاع مقدس در سال ۱۳۹۷ استانی است و در همین راستا بودجه برخی از استان‌ها را تا سه برابر افزایش دادیم.

معاون طرح و بودجه و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: نظام بودجه‌ای ما اختصاص منابع به سمت استان‌ها است و نگاه ما استانی است چون استان‌های ما توانمندی لازم را پیدا کرده‌اند. پس با اختصاص و تمرکز منابع با حداقل امکانات به دنبال حداکثر بازدهی هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها