سردار جزایری:

آینده از آن نُجَباء و نُجَباء‌هاست/ تحریم نجبا توسط آمریکا یعنى ظهور قدرتى جدید

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه «تحریم اقدامی از روی قدرت نیست، بلکه واکنش در برابر یک قدرت جدید است»، گفت: آینده از آن مقاومت اسلامى نُجَباء و نُجَباء‌ها است.
کد خبر: ۲۸۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ - 26February 2018

آینده از آنِ نُجَباء و نُجَباء‌ها است/ تحریم این جنبش توسط آمریکا یعنى ظهور قدرتى جدیدبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به لایحه تحریمی کنگره ایالات متحده علیه جنبش نُجَباء، با بیان اینکه «بدون تردید فشار و تحریم تأثیرگذار است»، اظهار داشت: تحریم ممکن است حتی یک انقلاب، یک نظام، یک نهضت، یک کشور و یا یک جامعه را دچار بحران شدید یا انحراف کند؛ و البته در مقابل، راه‌ها و روش‌هایی است که می‌شود در تحریم زندگی کرد و موفق نیز بود.

 وی در همین رابطه به خصومت‌ورزی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین فشار‌ها و تحریم‌ها طی دوران 40 ساله انقلاب اسلامی، بر نیرو‌های مسلح ایران وارد شد و اگر این فشار‌ها و تحریم‌ها نبود، حتماً وضعیت خوب دفاعی کشور ما در این حد و اندازه نبود.

مقاومت؛ خار چشم آمریکا و اسرائیل

سردار جزایری مخالفت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با هر گروه مقاومت از جمله نُجَباء را امری بدیهی دانست و تأکید کرد: هر گروه و نهضتی که در منطقه شکل بگیرد، خار چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهورى اسلامى ایران با بیان اینکه «تحریم اقدامی از روی قدرت نیست، بلکه واکنش در برابر یک قدرت جدید است»، خاطرنشان کرد: مقاومت منطقه امروز یاد گرفته که از تحریم‌ها و فشارها، اقدامات نظامی، اقدامات سیاسی، نفوذ و جاسوسی با موفقیت عبور کند.

سردار جزایرى، تحریم را یکی از راه‌های مخالفت توصیف کرد و گفت: اگر گروه‌های مقاومت نبودند، رژیم صهیونیستی منطقه را برای پیاده‌سازی اهداف خود شخم می‌زد.

وى همچنین درمورد ناکامى نقشه‌هاى واشنگتن طى نیم قرن اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها در 40 سال اخیر، هرکاری در منطقه کردند، با شکست مواجه شدند و نقش‌آفرینی نیرو‌های مقاومت از تحقق برنامه‌های آن‌ها جلوگیری کرد.

یکی از اتهامات لایحه تحریمی؛ برای اثبات دشمنی آمریکا با نُجَباء کافی است

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگرى از این گفت‌وگو، با اشاره به مفاد لایحه تحریمى کنگره آمریکا ضد مقاومت اسلامى نُجَباء، ابراز کرد: یکی از مصادیق و اتهاماتى که براى نُجَباء در لایحه تحریمى آمده، کافی است برای اینکه آمریکایی‌ها به‌شدت با این جنبش دشمنی داشته باشند.

سردار جزایری ضمن یادآوری این تجربه که دشمن در هجوم به جمهوری اسلامی بیش از همه بر 2 عنصر ولایت‌فقیه و سپاه پاسداران و بسیج به‌عنوان نقاط قوت اساسی ایران متمرکز شده است، گفت: در حال حاضر حشد شعبی عراق یک پدیده جدید و کاملاً مؤثر است که در جنگ تحمیلی تروریست‌ها  به نیابت از آمریکا و ارتجاع عربی علیه کشور عراق، وارد شد و نشان داد که اگر این بسیج مردمی پرتوان باقی بماند، هیچ قدرتی نمی‌تواند علیه عراق وارد معرکه شود.

اگر نُجَباء قوی نبود، تحریم نمی‌شد

وی با تصریح بر این واقعیت که «مقاومت اسلامی نُجَباء اگر تحت فشار قرار نگیرد جای تعجب است»، اضافه کرد: اگر نُجَباء نقطه قوتی نداشت، تحت تحریم قرار نمی‌گرفت و آمریکایی‌ها طبعا با نقاط ضعف کاری ندارند. باید با نُجَباء و نُجَباء‌ها برخورد کنند تا شاید بتوانند مانع رشد و پویایی این‌گونه گروه‌ها و جریانات شوند.

آینده از آنِ نُجَباء است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهورى اسلامى ایران همچنین آینده عراق و منطقه را سخت نیازمند نیرو‌های مقاومت دانست و به گروه‌هایی مانند نُجَباء و امثال آن توصیه کرد که علاوه بر استحکام در باور‌ها و اصول و ارزش‌ها، به‌طور ویژه مراقب نفوذ دشمن به انحاء مختلف باشند.

سردار جزایری در پایان با اطمینان اظهار داشت: آینده از آنِ مقاومت اسلامى نُجَباء و نُجَباء‌ها است، چراکه آمریکا رو به افول و سقوط بوده و قدرت صهیونیست‌ها به‌سرعت درحال اضمحلال است؛ بنابراین آینده این منطقه متعلق به ماست و حتما ما باید آن را بسازیم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار