کتابخانه مجازی فلسطین راه‌اندازی شد

ارائه پایان‌نامه، کتاب و مقالات حوزه فلسطین و ارائه لینک مراکز مطالعاتی و منابع مهم در عرصه مطالعاتی فلسطین بخشی از خدماتی است که در این پایگاه اطلاع رسانی ارائه شده است.
کد خبر: ۲۸۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ - 26February 2018

کتابخانه مجازی فلسطین راه‌اندازی شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین و مرکز مطالعات فلسطین، در راستای ترویج معارف فلسطین، پایگاه اطلاع رسانی جدیدی را با عنوان کتابخانه مجازی فلسطین « pclibrary.ir » راه اندازی کرد. این پایگاه اطلاع رسانی که در هفته نخست اسفند ماه راه اندازی شد شامل بخش های عمدتا آرشیوی است و با هدف کمک به پژوهشگران و علاقمندان مطالعه در حوزه فلسطین طراحی شده است و شامل بخش های مختلف است.

در این پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه دیجیتال، پایان نامه به دو زبان عربی و انگلیسی، مقالات فارسی و انگلیسی، اندیشمندان فلسطین و یهود، قراردادها، پرسش و پاسخ، اخبار و سخنرانی و مصاحبه هستیم.

یکی از نقاط قوت این پایگاه اطلاع رسانی، قرار دادن لینک مستقیم منابع مهم و مراکز مطالعاتی در حوزه فلسطین در داخل پایگاه است که می تواند پژوهشگران را به منابع اصلی این حوزه رهنمون کند.

این پایگاه اطلاع رسانی در آغاز راه قرار دارد، به مرور در حال تکمیل شدن است وقطعا از نقص هایی نیز برخوردار است اما آغاز به کار چنین پایگاهی که بتواند مرجع اصلی مطالعاتی فلسطین باشد، قابل توجه و تقدیر است. لذا شایسته است پژوهشگران  و علاقمندان این عرصه با پیشنهادات و نقدهای سازنده خود، به مجریان این پایگاه در تکمیل آن یاری رسانند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فلسطین

نظر شما
پربیننده ها