سردار رحیمی خبر داد؛

اجرای طرح ترافیک جدید در هاله‌ای از ابهام/ زیر ساخت‌های این طرح هنوز آماده نشده است

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه در خروجی طرح ترافیک باید دوربین کار گذاشته شود و هنوز این کار صورت نگرفته است خودمان هم در هاله‌ای از ابهام هستیم که این طرح چگونه می‌خواهد انجام شود.
کد خبر: ۲۸۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 26February 2018

اجرای طرح ترافیک جدید در هاله‌ای از ابهام/ زیر ساخت‌های این طرح هنوز آماده نشده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به طرح ترافیک جدید در تهران اظهار داشت: از زمانی که طرح جدید توسط شهرداری تهران مطرح شد ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گرفت؛ باید اذعان کرد که طرح فعلی نقص هایی دارد اما چند سال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اگر قرار است طرح جدید اجرا شود باید تمام معایب و نواقص آن برطرف شود. طرحی که عنوان شد این بود که همه ماشین‌ها کارت دریافت کنند و از این طرح استفاده کنند که این موضوع شدنی نبود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه عدد به دست آمده ماشین‌هایی که بخواهند از این طرح استفاده کنند 130 هزار خودرو است، افزود: ما نمی توانیم طرح 96 را اجرا کنیم چرا که طبق مصوب شورای شهر تهران این طرح ملقای شده است و طرح 97 که مطرح شده زیر ساخت‌های آن آماده نیست و امیدواریم که در این یک ماه زیر ساخت‌های آن آماده شود.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: در طرح جدید باید در تمامی خروجی‌ها محدوده طرح ترافیک دوربین گذاشته شود که این اتفاق تا کنون نیفتاده است و فعلا ما خودمان هم در هاله ای از ابهام هستیم که این طرح به چه شکلی بخواهد اجرا شود و امیدواریم بسترهای این طرح تا آخر امسال آماده شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار