حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آتش‌بس در سوریه به نفع سوری‌ها نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی مصوبه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر آتس‌بس به مدت 30 روز در سوریه را به ضرر سوری‌ها و اقدامی در جهت تجدید قوای تروریست‌ها در منطقه دانست.
کد خبر: ۲۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 26February 2018

آتش‌بس در سوریه به نفع ملت این کشور نیست«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مصوبه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر آتش‌بس 30 روزه در سوریه اقدامی برای تجدید قوا و مجهز شدن تروریست‌ها به سلاح‌های آمریکایی است، اظهار داشت: بدون شک نهادهای بین‌المللی در سال‌های تجاوز داعش به عراق و سوریه به نحوی عمل کرده و تصمیم گرفته‌اند که شرایط به نفع تروریست‌ها و در مسیر تحقق اهداف جریان تکفیری پیش برود، این مصوبه آتش‌بس شورای امنیت نیز از این قائده مستثنی نیست.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه دست گروه‌های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره و سایر گروه‌های افراطی تکفیری و حامیانشان به خون ملت عراق و سوریه آغشته است، ادامه داد: در شرایط کنونی که قدرت تروریست‌ها در منطقه رو به‌زوال است، آتش‌بس به تروریست‌ها این امکان را می‌دهد که در جهت مبارزه، با قدرت بیشتری به میدان بیایند.

به گزارش دفاع پرس، قطعنامه آتش‌بس یک ماهه در سوریه، پس از برگزاری یک دور نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد و چندین نشست غیر علنی سرانجام به تصویب این شورا رسید.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها