رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

جهت‌گیری انقلاب در فضای سیاسی و بین‌المللی در مسیر استقلال و نوآوری است

«محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا» گفت: امروز جهت‌گیری انقلاب اسلامی به برکت شهدای والامقام، در مسیر استقلال و نوآوری در فضای سیاسی و دیپلماسی بین المللی است.
کد خبر: ۲۸۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 26February 2018

اقتدار علمی در جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه شهداستبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا» رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در کنگره شهدای دانشجو استان کرمانشاه که امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز فضای علم‌آموزی زیر چتر مقدس انقلاب اسلامی با معرفت‌های دینی و اعتقادی پیوندی ناگسستنی پیدا کرده است.

وی افزود: امروز نسل جوان نیازمند پیوند عمیق اندیشه‌های معرفتی اسلام و علم و اندیشه است و این امر با پاسداری از خون شهدا محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: شهدای انقلاب ثابت کردند در مسیر استکبارستیزی از اندیشه‌های نو در صحنه جامعه می‌توان استفاده کرد و زمینه‌هایی که ریشه‌های با فرهنگ ما نداشت را کنار بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهت گیری انقلاب اسلامی به برکت شهدای والامقام در مسیر استقلال و نوآوری در فضای سیاسی و دیپلماسی بین المللی است و امروز می‌توانیم افتخار کنیم که این جهت گیری‌ها با خون شهدا فراهم شده است.

اعلمی اظهارداشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، اقتدار علمی در جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه شهدا است.

وی با اشاره به این‌که دانشگاه در مسیر مجاهدت علمی نیازمند تلاش جهادی دانشجویان و اعضای هیئت علمی است، گفت: فضای دانشگاه باید به یک جبهه علمی تبدیل شود و کسانی که وارد این عرصه می‌شوند باید احساس کنند در خط مبارزه با استکبار حضور دارند.

اعلمی در ادامه با بیان این‌که لجستیک پژوهشی دانشگاه نیازمند حمایت همه مسئولان است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و جایگاه علمی در سطح کلان نیازمند تلاش جهادی همه مسئولان است.

وی تولیدات علمی دانشگاه را افتخار بزرگی در جهان دانست و تأکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا پیوند علم و دین را در نهایت اوج ببینیم و جبهه علمی همانند جبهه نبرد با استکبار تقویت شود.

اعلمی ابراز داشت: امروز علاقه‌مند هستیم که پیوند علم و دین را به نهایت اوج خود برسانیم و برای این مهم باید همه اقشار متعهد و مؤمن دست به دست هم دهند.

وی در پایان خواستار تخصیص اعتبارات لازم پژوهشی به دانشگاه شد و بیان کرد: شهدای دانشجو افتخار دانشگاه رازی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها