همایش واکاوی «عملیات خیبر» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس باعنوان واکاوی عملیات خیبر و با موضوع خلاقیت و ابتکار در طرح‌ریزی این عملیات با تأکید بر نقش قرارگاه نصرت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ - 26February 2018

همایش واکاوی «عملیات خیبر» برگزار می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سلسله نشست‌های راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس همایشی باعنوان واکاوی عملیات خیبر با موضوع خلاقیت و ابتکار در طرح‌ریزی عملیات خیبر با تأکید بر نقش قرارگاه نصرت با سخنرانی سردار احمد غلام‌پور فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در این همایش از اسناد جدید صوتی، مکتوب و عکس‌های منتشرنشده عملیات خیبر و از چهارکتاب مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با عناوین «همراه» روایت مهرشاد شبابی از همراهی با سردار سرلشکر صفوی در دوران دفاع مقدس، «تاریخ‌نگاران و راویان صحنه نبرد»، «روزشمار جنگ ایران و عراق» و «راه» مجموعه تاریخ شفاهی محسن رضایی رونمایی می‌شود.

این همایش در روز چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 9 الی 11:30 در سالن همایش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آدرس تهران، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، بعد از خیابان شهید تبریزیان، پلاک 77 ساختمان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور جمعی از راویان و فرماندهان دفاع مقدس، نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها