سردار سپهر مطرح کرد؛

اعتراف دشمن به ابرقدرت بودن ایران/ سرمایه دفاعی کشور برند جهانی است

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروزه دشمنان به ابرقدرت بودن ایران معترف هستند، گفت: سرمایه دفاعی ایران یک برند جهانی است.
کد خبر: ۲۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ - 26February 2018

اعتراف دشمن به ابرقدرت بودن ایران/ سرمایه دفاعی کشور برند جهانی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار محمدحسین سپهر امروز دوشنبه در کنگره شهدای دانشجو استان کرمانشاه اظهار داشت: تلاش و کار مجاهدانه، ایثار، شهادت و سخت کوشی ملت ایران و دست و پنجه نرم کردن با دشمنان و قدرتهای استکباری در پرونده ۴ دهه انقلاب اسلامی مفتوح است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: شهدا، جانبازان، رزمندگان، مدیران، اهل علم اندیشمندان و کسانی که در جبهه های مختلف تلاشهای چشمگیری داشتند این نظام را تا رسیدن به قله پیروزیها یاری کردند.

وی با مقایسه کشور با ۴۰ سال پیش گفت: قبل از انقلاب تمام مقدرات کشور در دست آمریکا بود و همین امر سبب شده بود سطح علمی ما بسیار پایین باشد اما امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه شانزدهم تولید علم در دنیا را دارد و از نظر سرعت علم، مقام دوم دنیا را داریم و همه اینها مرهون ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی مردم است.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: امروز یک و نیم درصد دانش سرشار دنیا را دانشگاه‌های جمهوری اسلامی تولید می کنند و در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی، بیشترین تحریم های کشور، تحریم علمی بوده است.

وی مهم ترین مولفه های اقتدار هر کشور را دانش و قدرت امنیتی و دفاعی عنوان کرد و بیان داشت: حضور با قدرت دانشمندان ایران به صنعت نظامی و امنیتی این کشور اقتدار عطا کرده است.

وی یادآور شد: راه رسیدن به توسعه اقتصادی، داشتن اقتدار دفاعی و دانش و علم است و آنچه که ما در توسعه و اقتدار و صنعت نظامی و دفاعی پیدا کردیم ذیل حضور قدرتمند دانشمندان ایرانی بوده است.

سردار سپهر تجهیزات دفاعی کشور را مرهون مجاهدت دانشجو، دانشگاه و اساتید دانشگاهی دانست و افزود: امروز ما سرمایه دفاعی را داریم که در دنیا برند است و هیچ کجای دنیا آنرا تولید نکرده است.

وی ادامه داد: امروز با همین تلاش ها شاهدیم دانش جمهوری اسلامی در دانش هوا فضا سیزدهم دنیا، در دانش پزشکی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا و در دانش نانو هشتمین کشور دنیا است.

این مسئول یادآور شد: آمریکایی ها اعتراف کردند که بزرگ ترین مشکل آمریکا در ایران، حضور ابر حریفی به نام آیت الله خامنه ای است و مردم ایران اعتماد به رهبری دارند.

وی داعش را دست پروده استکبار دانست و گفت: یکی از توطئه های استکبار این بود که مسلمانان را مقابل هم قرار داده و بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کند.

سردار سپهر بیان کرد: با وجود این توطئه هایی که دور تادور ایران را فرا گرفته اما ما توانستیم با تولید علم همه آن توطئه ها را خنثی کنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بر ضرورت حفظ وحدت در کشور تأکید کرد و گفت: اگر ما قدرت دفاعی در منطقه نداشته باشیم، آمریکا یک لحظه درنگ نمی‌کند.

وی  ابراز داشت: خوشبختانه وحدت قوا، دانش، همدلی مردم، اقتصاد و فرهنگ از جمله مؤلفه‌های اقتدار ایران اسلامی است که دشمنان قسم خورده ای همچون اسرائیل به روشنی اعتراف کرده که ایران در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت است.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم مداح اهل بیت (ع) حاج یزدان ناصری به مدح و ثنای اهل بیت (ع) پرداخت و قطعه شعری توسط اصغر عظیمی مهر قرائت شد.

همچنین در این مراسم از کتاب «کودک و جنگ» نوشته دکتر «تورج زینی وند و دکتر عابدی» و نیز از کتاب «تصویر آخر» زندگی نامه شهیده طیبه سادات زمانی رونمایی شد.

در پایان از خانواده شهدای والا مقام شهید طیبه سادات زمانی گودینی، شهید سلمان نقش بندی و شهید حمزه جهان بیگی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها