امیر حاتمی در بازدید از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی:

فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی جذاب، اثربخش و ‌متناسب با فطرت کارکنان است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: مجموعه فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از جذابیت، اثربخشی و متناسب بودن با فطرت کارکنان برخوردار است.
کد خبر: ۲۸۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 26February 2018

فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی جذاب، اثربخش و ‌متناسب با فطرت کارکنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بازدید از نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تقدیر از اقدامات ‌این سازمان اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نسبت به سال 92 از کیفیت مطلوب‌ و کارهای انجام شده خوبی برخوردار است و تغییر بسیار محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد محتوا، چینش و بیان بسیار خوبی بودیم، افزود: با وجود ‌‌اقدامات بسیار ‌خوب صورت گرفته طی سالیان گذشته در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، اما به نظرم همه مسؤولان باید نسبت به جنگ نرم دشمنان، پرشورتر، بانشاط‌تر و پرتوان‌تر تلاش کرده و وارد عرصه شوند.‌

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه فرهنگی به ویژه در حوزه خانواده و جوانان متمرکز شده است، تصریح کرد: همکارانمان در وزارت دفاع در این حوزه با یک تهاجم گسترده و شبهه‌افکنی‌ با استفاده از همه ظرائف ‌و ظرفیت‌های هنری روبرو هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه اثر اقدامات ما باید با تلاش‌های دشمنان تناسب داشته باشد، تاکید کرد: بحمدالله مجموعه تلاش‌ها در سازمان عقیدتی‌ سیاسی وزارت دفاع اثر خوبی داشته ‌و در وزارت دفاع 300 حافظ کل قرآن و بیش از 10 هزار حافظ از یک جزء تا 30 جزء ر‌ا آموزش داده‌ایم.

وی در پایان با تقدیر از مجموعه اقدامات این سازمان برای کارکنان وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ‌مجموعه فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی از جذابیت، اثربخشی و ‌متناسب بودن با فطرت کارکنان ‌برخوردار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار