بازدید وزرای «علوم» و «دفاع» از دانشگاه صنعتی «مالک اشتر»

وز‌رای علوم، تحقیقات و فناوری و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت روز مهندس از ظرفیت‌ها و دستاورد‌های دانشگاه صنعتی «مالک اشتر» با‌زدید کردند.
کد خبر: ۲۸۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 26February 2018

بازدید وزرای علوم و دفاع از دانشگاه صنعتی مالک اشتربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «منصور غلامی» وزیر  علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید، ضمن تبریک روز مهندس و کسب رتبه برتر دانشگاه صنعتی مالک اشتر در جشنواره خوارزمی اظهار داشت: از آنجا که دانشگاه صنعتی مالک اشتر ماموریت‌گرا و تکلیف‌گرا بوده و برای برآورده کردن نیاز‌های صنعت دفاعی گام برمی‌دارد بسیار خوشحال و خرسند شدم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر به خوبی توانسته تکلیف‌مداری را در اجرای مأموریت‌های واگذار شده عملیاتی کند، افزود: بایستی دانشگاه‌های کشور را به سمت پژوهش‌های کاربردی با الگوگیری از دانشگاه صنعتی مالک اشتر سوق دهیم.

 غلامی با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های وزارت علوم، دانشگاه صنعتی مالک اشتر توانسته رتبه بالایی را در سطح کشور به دست بیاورد، تصریح کرد: این دانشگاه از بهترین مراکز علمی و دانشگاهی کشور از حیث اجرای ماموریت‌های واگذاری، تعامل، همکاری و پیشتازی با آموزش عالی کشور بوده و توانسته همکاری خوبی با وزارت علوم داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز دراین بازدید گزارشی از چشم‌انداز، برنامه‌های دانشگاه در افق 1404 در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، روند تحولات علم و فناوری و دستاورد‌های دانشگاه در حوزه تولید و علم آموزی ارائه کرد.

معاون وزیر علوم نیز در این بازدید با قدردانی از همکاری‌های دانشگاه صنعتی مالک اشتر با وزارت علوم و با ابراز خرسندی از روند توسعه علم‌آموزی در این دانشگاه اظهار داشت: از آنجایی که دانشگاه صنعتی مالک اشتر به مقوله علم نافع که مورد تأکید مقام معظم رهبری است توجه ویژه داشته، در ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان برتر در سطح نیرو‌های مسلح و کشور دست یافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی مالک اشتر اقتضا می‌کند همکاری برون‌سازمانی این دانشگاه را افزایش دهیم، تصریح کرد: بسیار علاقه‌مندیم جهت تبادل اطلاعات و تجربیات دانشگاه صنعتی مالک اشتر با سایر دانشگاه‌های کشور، نشست‌ها و جلساتی برگزار تا دانشگاه‌های کشور از روند رو به رشد و مدل پیشرفت دانشگاه صنعتی مالک اشتر الگوگیری کنند.

همچنین امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز از دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها