مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد؛

شناخت صحیح امام زمان (عج) در بخش کودک کتابخانه‌های مازندران

«آرزو ولی‌پور» گفت: بخش کودک کتابخانه‌های استان مازندران را به مراکزی برای شناخت صحیح امام زمان (عج) تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۲۸۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ - 26February 2018

جامعه به ارائه مباحث مهدویت تشنه استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، «آرزو ولی‌پور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در نشست شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان، موضوع مهدویت را از اولویت‌های مهم دینی و انقلابی مدیران و مردم برشمرد و اظهار داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در راستای وظیفه ترویج فرهنگ مطالعه مفید، موضوع مهدویت را برای برگزاری دوره‌های سیر مطالعاتی برگزید و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و بهره‌مندی از اساتید خبره، دوره‌هایی را در تمامی شهرستان‌های استان و حتی برخی مناطق دوردست روستایی که کتابخانه‌های روستایی فعال داشته‌اند، برگزار کرد.

وی افزود: این دوره‌ها که با استقبال بیش از ۲۰۰۰ نفر در سطح استان همراه بود، ثابت کرد جامعه به ارائه مباحث مربوط به مهدویت تشنه است و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های دشمنان و فرقه‌های انحرافی، در صورت غفلت از این موضوع، دشمنان با اعتقادات مردم بازی خواهند کرد و افکار و اندیشه‌های انحرافی را تقویت می‌کنند.

ولی‌پور با بیان این‌که راه مبارزه با کجروی‌ها، تبیین اندیشه‌های ناب است، گفت: کتابخانه‌های عمومی با افتخار پرچم این گفتمان را بالا گرفته است و امیدواریم با این روش علمی که آغاز شده است، موج عظیمی از آگاهی و بصیرت برخاسته از اعتقادات اصیل را به جامعه وارد کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به فعالیت‌های بخش کودک کتابخانه‌ها، اذعان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با پرورش نیروی متخصص کتابدار در موضوع مهدویت، بخش کودک کتابخانه‌ها را به مراکزی برای شناخت صحیح امام زمان (عج) تبدیل کنیم.

وی افزود: برای دهه مهدویت نیز برنامه‌هایی همچون نشست‌های تخصصی کتاب خوان با موضوع مهدویت در سطح استان برگزار خواهد شد.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و همکاری‌های مسئولین استان می‌توانیم رونق بیشتری به این برنامه‌ها دهیم و با هم‌افزایی بر دامنه اثرگذاری برنامه‌ها بیافزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار