مدیران و خیرین هیئت‌های مذهبی ایرانی به عراق اعزام می‌شوند

مسئول ستاد خدمت‌ رسانی آستان قدس رضوی گفت: در آینده سفری با حضور جمعی از خیرین و مدیران هیئت‌های مذهبی برای ایجاد تعاملات به عراق خواهد داشت تا در سال آینده شاهد مشارکت گسترده‌تر ایرانی‌ها در حرکت اربعین حسینی باشیم.
کد خبر: ۲۸۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ - 26February 2018

قم| مدیران و خیرین هیئت‌های مذهبی ایرانی به عراق اعزام می‌شوندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسین یکتا امروز در دیدار مدیران مواکب عراقی با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) که در سالن محراب حرم کریمه اهل‌ بیت (س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های ستاد خدمات‌ رسانی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: ستاد خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین برای افزایش تعاملات میان موکب‌های ایرانی و عراقی گام‌های مطلوبی را برداشته است.

وی ارائه خدمات مطلوب موکب‌های ایرانی در اربعین حسینی را مدنظر قرار داد و افزود: موکب‌های ایرانی ازجمله موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در اربعین حسینی خدمات مطلوبی را برای زائران دنبال می‌کنند.

مسئول ستاد خدمت‌ رسانی آستان قدس رضوی در اربعین  با بیان اینکه گام‌های مطلوبی برای شناسایی مواکب عراقی برای ارتباط و تعامل با آنان برداشته‌شده است، تصریح کرد: تداوم ارتباط و تعامل میان موکب‌های ایرانی و عراقی با محوریت ستاد خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین به‌صورت مستمر در مناسبت‌های مختلف سال دنبال می‌شود.

وی به افزایش تعاملات میان مواکب عراقی و ایرانی اشاره و تأکید کرد: در آینده سفری با حضور جمعی از خیرین و مدیران هیئت‌های مذهبی برای ایجاد تعاملات به عراق خواهد داشت تا در سال آینده شاهد مشارکت گسترده‌تر ایرانی‌ها درحرکت اربعین حسینی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار