تقدیر سردار کارگر از مدیران استانی رسانه ملی

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از معاون امور استان‌های رسانه ملی و 10 مدیرکل صدا و سیمای استان‌ها به جهت پوشش رسانه‌ای برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۲۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ - 26February 2018

تقدیر سردار کارگر از مدیران استانی رسانه ملیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در سازمان صدا و سیما با دکتر «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما دیدار و گفت‌وگو کرد.

افزایش تعاملات صدا و سیما با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پوشش سراسری برنامه‌های راهیان نور، ساخت فیلم‌های مستند در رابطه با راهیان نور و ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان مهمترین محورهای این نشست بود.

همچنین در بخشی از این نشست مدیران کل صدا و سیمای استان‌های سراسر کشور در خصوص پوشش مطلوب رسانه‌ای راهیان نور و همچنین ساخت فیلم و پروژه‌های ارزشی در حوزه دفاع مقدس نقطه نظرات خود را عنوان کردند.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از مدیران کل صدا و سیمای استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمانشاه، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، یزد، فارس و سمنان تقدیر شد.

همچنین از «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار