تداوم عملیات ارتش مصر در سینا/ کشته شدن 3 نظامی و 11 تکفیری

عملیات ارتش مصر علیه گروه‌های تروریستی با نام «سیناء 2018» برای نوزدهمین روز متوالی ادامه دارد و طی چهار روز گذشته سه نظامی و 11 تکفیری در شمال سینا کشته شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 27February 2018

تداوم عملیات ارتش مصر در سیناء و کشته شدن 3 نظامی و 11 فرد مسلحبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ارتش مصر در بیانیه‌ای نتایج طرح مقابله فراگیر با گروه‌های تروریستی با استفاده از نیرو‌های هوایی، دریایی و زمینی و نیرو‌های پلیس در شمال و مرکز سیناء، دلتا مصر و منطقه صحرایی الظهیر را اعلام کرد.

سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی ارتش مصر در این بیانیه تأکید کرد که طی چهار روز گذشته سه نظامی از جمله یک افسر و 11 تکفیری کشته شده و یک عملیات انتحاری برای هدف قرار دادن نیرو‌های مسلح نیز خنثی شد.

به گفته وی 641 فرد مسلح تکفیری و علاوه بر آن 419 نفر از اتباع کشور‌های مختلف نیز در حین تلاش برای عبور از مرز‌ها بازداشت شدند.

به نوشته روزنامه القدس‌العربی، با استناد به بیانیه‌های قبلی ارتش مصر شمار کشته‌های عملیات سینا تا کنون به 10 نظامی و 82 فرد مسلح و تعداد بازداشت‌شدگان نیز به 2 هزار و 917 نفر رسیده است.

رفاعی همچنین اعلام کرد که دو تونل در مرز نوار غزه و 375 مخفیگاه تروریست‌ها تخریب شد و علاوه بر آن 185 پایگاه تکفیری‌ها نیز هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها